حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ماه جاری چیپست Pincone را معرفی خواهد کرد

اکنون مدتی است که شایعه‌ی شده شیائومی در فکر کنار گذاشتن پردازنده‌های کوآلکام و مدیاتک از روند تولید محصولات خود است و تصمیم دارد در آینده‌ی نزدیک از چیست‌های تولید خودش استفاده کند. اگرچه که ما از زمان دقیق این موضوع اطلاعی نداریم اما ظاهراً با پستی که شیائومی در شبکه اجتماعی Webio منتشر کرده، این بی‌اطلاعی به‌زودی به پایان خواهد رسید.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

بر اساس پستی که امروز شیائومی در Webio منتشر کرده است، این شرکت چینی چیپست Pinecone را در تاریخ ۲۸ فوریه رونمایی خواهد کرد؛ همچنین شایعات پیشین حاکی از آن است که Mi 5c اولین محصولی خواهد بود که از چیپست Pinecone بهره خواهد برد.

تولید چیپست توسط شیائومی مطمئناً هزینه‌های این شرکت را کاهش خواهد داد، بنابراین متعاقباً قیمت تمام شده برای مشتریان نهایی نیز کاهش خواهد یافت؛ اگرچه که کیفیت این چیپست نیز اهمیت دارد و باید دید آیا می‌تواند با محصولات دیگر شرکت‌ها که در زمینه‌ی تولید چیپست باتجربه‌تر هم هستند، رقابت کند یا خیر.

با در نظر گرفتن اینکه Pinecone ماه جاری وارد بازار خواهد شد، می‌توان حدس زد که احتمالاً یک گوشی هوشمند نیز برای نمایش این محصول معرفی خواهد شد؛ بنابراین Mi 5c به‌احتمال فراوان زودتر از زمانی که انتظار داشتیم معرفی خواهد شد، اما مانند گوشی‌های هوشمند قبلی این شرکت بعید است که این محصول به‌صورت رسمی به بازار آمریکا عرضه شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Xiaomi-will-announce-the-Pinecone-chipset-this-month_id91158″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش