حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار‌ جدید شیائومی با نام Mi 6 در دو نسخه عرضه می‌شود

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | MWC، اخبار، اسمارت‌فون، شیائومی، موبایل

شیائومی امسال در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ حضور پیدا نمی‌کند ولی این به آن معنی است که حالا که در این رویداد شرکت ندارد نباید منتظر معرفی گوشی پرچمدار جدید از سوی این شرکت باشیم.

اما با این همه نباید فرض را بر این گذاشت که شرکتی مانند شیائومی دست خالی مانده است و چیزی برای رو کردن ندارد چون قرار است تا گوشی موسوم به Xiaomi Mi 6 در چند هفته آینده معرفی شود و از شواهد این گونه می‌توان استنباط کرد که این گوشی در دو نسخه موجود خواهد شد.

براساس تصویر جدید که در شبکه ویبو (Weibo) انتشار یافته، گوشی Xiaomi Mi 6 یا با چهار گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش با کیفیت وضوح ۱۰۸۰p و یا با چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش از نوع WQHD به دست علاقه‌مندان به گوشی‌های شیائومی می‌رسد.

همین منبع خبری از وجود دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی مجهز به سنسور Sony IMX268 و نیز دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به سنسور Sony IMX386 در گوشی Xiaomi Mi 6 خبر داده است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33963/xiaomi-mi-6-to-be-available-with-either-1080p-or-wqhd-display/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

احتمالاً مدل دوم ۶ یا ۸ گیگ رم داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار