حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از تبلت پرچمدار جدید ایسوس لو رفت

ایسوس این روزها درگیر ساخت جانشینی برای ZenBook Flip UX360 با نام ASUS ZenFlip UX370 است که از جمله تبلت‌های پرچمدار تبدیل شدنی است و تصاویری از آن در فضای مجازی لو رفته است.

هنوز چیزی از مشخصات و مختصات فنی و قیمت این دستگاه به بیرون درز نکرده است اما تا این اندازه می‌دانیم که در نیمه دوم سال کنونی میلادی از راه می‌رسد.

۱

تبلت جدید ایسوس از این پس نام ZenBook را یدک نمی‌کشد بلکه با نام ZenFlip شناخته خواهد شد. از سوی دیگر، می‌توان فرض را بر این گذاشت که تبلت ZenFlip UX370 احتمالا با مشخصات و مختصات روزآمد روانه بازار شود؛ مشخصاتی از قبیل استفاده از پردازنده Intel Kaby Lake، رم بیشتر، حافظه داخلی از نوع SSD و شاید وضوح به مراتب بهتر در مقایسه با نمونه‌های پیشین.

حالا که همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ را پیش رو داریم می‌توان انتظار داشت تا در این رویداد ایسوس جزییات بیشتری از تبلت جدید پرچمدار در دست ساخت خود ارایه کند.

۲

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33948/flagship-asus-zenflip-ux370-leaks-to-be-announced-in-2h17/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

@آقای جلیل جعفری
بیشتر به اولترابوک میخوره تا تبلت. تو تیتر متن اصلیم حرفی از تبلت نزده . چجوری تبلت ترجمه کردید. zenbook سری اولترابوک ایسوسه نه تبلت.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار