حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل قابلیت پشتیبانی از تصاویر با کیفیت ۴K را به اپل تی وی اضافه می‌کند

نسل پنجم تلویزیون اپل یا همان اپل تی وی (Apple TV) که احتمال می‌رود اواخر سال حاضر میلادی ارایه شود از پخش تصاویر با کیفیت فوق‌العاده عالی ۴K پشتیبانی می‌کند.

بلومبرگ در گزارش خود در این باره نوشته است که شرکت اپل در حال آزمایش دستگاه جدیدی است که می‌تواند فیلم‌ها، تصاویر و در کل محتواهای با کیفیت ۴K Ultra HD را نمایش دهد و نمونه اولیه این دستگاه را J105 نام گذاری کرده است.

از طرف دیگر، گفته می‌شود ست تاپ باکس بعدی اپل نیز از شفافیت و سرزندگی رنگ‌های بیشتری برخوردار است. این در حالی است که نمونه نسل چهارم شامل پشتیبانی از چیپ ۴K نمی‌شود چراکه ظاهرا مستلزم هزینه‌های بسیاری می‌شود مضاف بر این که چیپ مورد نظر از لبه‌ها و حاشیه‌های دستگاه خواهد کاست.

نکته درخور ذکر آن که صرف اضافه کردن قابلیت پشتیبانی از ۴K به تلویزیون اپل از این دستگاه چیز چشمگیری نمی‌سازد به ویژه آن که بیشتر شبکه‌های تلویزیونی نیز هم‌اکنون به سمت ارایه تصاویر و فیلم‌های با این کیفیت پیش می‌روند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33932/apple-working-on-4k-for-next-apple-tv/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار