حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یوگا ۵۲۰ لنوو در MWC 2017 معرفی خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، لنوو

نمایشگاه MWC 2017 در نزدیکی بوده و شرکت‌های مختلفی خود را برای این رویداد بزرگ فناوری بارسلون آماده می‌سازند که یکی از آنها شرکت چینی لنوو است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

در حالی که تاکنون شایعات به معرفی تبلت و لپ‌تاپ‌های متعددی توسط لنوو در MWC اشاره داشتند، به تازگی جزئیات سخت‌افزاری یکی از لپ‌تاپ‌های این نمایشگاه موسوم به یوگا ۵۲۰ فاش شد. براساس اطلاعات آشکاری یوگا ۵۲۰ یک میان رده پریمیومی محسوب می‌شود که با لولای ۳۶۰ درجه همراه است.

از مشخصات آن باید به صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده نسل هفتمی Core i7 اینتل، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه اس‌اس‌دی ۵۱۲ گیگابایتی، عمر باتری ۱۰ ساعته، هارد درایو ۱ترابایتی، وبکم ۷۲۰ پیکسلی و سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ اشاره کرد.

البته لنوو قصد دارد یوگا ۵۲۰ را در دو نسخه ۱۴ و ۱۵٫۶ اینچی عرضه داشته و مشخصات فوق به نسخه ۱۴ اینچی مربوط می‌باشد. به هر حال جهت کسب جزئیات کافی تنها باید منتظر ماند و نمی‌توان به شایعات همیشگی اکتفا کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.geeky-gadgets.com/lenovo-yoga-520-convertible-notebook-14-02-2017/”]geeky-gadgets[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH