حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ با قلم S Pen عرضه می‌شود

درست است که سامسونگ خیال ندارد تا در همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ گوشی هوشمند پرچمدار خود موسوم به گلکسی اس ۸ را معرفی کند اما از آن طرف تمام تلاشش را کرده تا در این رویداد مهم تازه‌ترین محصول اندرویدی خود یعنی تبلت  Galaxy Tab S3 را به همگان نشان دهد.

حالا که تبلت Galaxy Tab S2 خوش درخشیده پس Tab S3 باید علاوه بر باریکی و ظرافت با برخورداری از اندروید ۷ نوقا دستگاهی رده بالا از کار درآید. اوایل ماه کنونی میلادی، در تصاویری دیدیم که قسمت پشت Galaxy Tab S3 چه گونه می‌تواند باشد و اکنون تصویری از قسمت جلوی این دستگاه منتشر شده است.

همچنان که در تصویر نیز پیدا است، تبلت Galaxy Tab S3 تو گویی فرق چندانی با Tab S2 ندارد و شاید بتوان از یک ویژگی تازه و درخور ذکر آن یاد کرد و آن چیزی به جز قلم استایلوس S Pen نیست. ضمن این که گفته می‌شود که این تبلت حفره و یا جایی برای قلم استایلوس ندارد که باید نتیجه گرفت قلم S Pen به شکل جدای از تبلت (و احتمالا با قیمت جداگانه) به کاربر عرضه می‌شود.

Samsung-Galaxy-Tab-S3-with-S-Pen

سوای از قلم استایلوس S Pen، تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ قرار است به پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ ساخت شرکت کوالکام، چهار گیگابایت رم، بیش از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین کومبوی ۱۲ و پنج مگاپیکسلی (برای عقب و جلو) مجهز باشد.

برخلاف شایعات قبلی، سایت WinFuture نوشته است که تبلت Galaxy Tab S3 قرار نیست در چند اندازه ارایه شود. از این رو، باید منتظر بود تا این تبلت تنها در نسخه ۹٫۷ انیچی و صفحه نمایش با میزان وضوح ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل و برخوردار از درگا‌ه‌‌های ارتباط اینترنتی Wi-Fi و Wi-Fi + LTE ظاهر شود. ضمن این که برخی از اپراتورهای مخابراتی گفته‌اند مدل مجهز به اینترنت LTE را به قیمت ۵۰۰ دلار خواهند فروخت.

عاقبت این که تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ ۲۶ فوریه رونمایی می‌شود و باید دید هنگامی که در ویترین و قفسه فروشگاه‌ها جا خوش کرد چه تعداد دست برای تصاحبش دراز خواهد شد!؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-Tab-S3-S-Pen-MWC-2017_id90967″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار