حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ ساخت گلکسی نوت ۸ را در قالب پروژه «بایکال» پیگیری می‌کند

جای هیچ شک و تردیدی نیست که عاقبت روزی گوشی گلکسی نوت ۸ سامسونگ از راه می‌رسد؛ هرچند فعلا در حد شایعه است ولی گفته‌اند که سامسونگ پیگیر ساخت این گوشی در قالب پروژه‌ای با نام رمزی “بایکال” (Baikal) است.

اکنون اما اطلاعات جدید به ما می‌گویند که فرآیند ساخت گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ سامسونگ صحت دارد و انتخاب نام رمزی “بایکال” برای پروژه آن بی‌دلیل نیست.

از جمله دیگر شایعات رایج درباره این گوشی می‌توان از صفحه نمایش ۴K و برخورداری آن از دستیار هوش مصنوعی “بگیزبی” (Bixby) یاد کرد.

این اطلاعات در فضای توئیتر انتشار پیدا کرده است اما متاسفانه چیزی بیشتر در این باره فاش نکرده است و از سوی دیگر شرکت سامسونگ به نظر می‌رسد که در حال حاضر قصد ندارد تا به این شایعات و یا اصلا صحت و سقم گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ در قالب اظهار نظر واکنشی نشان دهد.

و اما «بایکال» چیست؟ «بایکال» دریاچه‌ای است در منطقه جنوب سیبری که به عنوان عمیق‌ترین دریاچه جهان معروف است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/rumor_says_samsung_has_codenamed_galaxy_note8_project_as_baikal-news-23367.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohamad

واقعا اگه سامسونگ یه روزی میخواست بیخیال سری نوت بشه بزرگترین اشتباه رومیکرد چون هیچ گوشی ای قابل مقایسه با نوت نیست وهیچ گوشی ای امکانات نوت رو نداره

milad.danesh

دقیقا همینطوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار