حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

«یوشینو» پرچمدار جدید سونی می‌شود

ماه گذشته میلادی سونی از اصحاب رسانه و مطبوعات دعوت کرد تا ضمن حضور در همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ از آیین رونمایی گوشی هوشمند پرچمدار جدید این شرکت نیز گزارش تهیه کنند. اطلاعات برون رفته از این گوشی در دست تولید که “یوشینو” (Yoshino) نام گرفته اکنون در سایت معتبر ویبو (Weibo) درج شده است و از رهگذر آن پاره‌ای از مشخصات فنی این گوشی برملا شده است.

ماه سپتامبر گذشته سونی گوشی هوشمند پرچمدار خود را در نیم سال دوم ۲۰۱۶ با نام Xperia XZ معرفی کرد و اکنون براساس اطلاعات جدید این شرکت گوشی پرچمدار دیگری در دست ساخت دارد موسوم به Xperia XZ 2 که از نظر مشخصات فنی در سطح بالایی قرار دارد و از جمله آنها می‌توان به صفحه نمایش با حاشیه اندک اشاره کرد؛ هرچند که در مقایسه با پیشینیان خود اندکی میانمایه است.

از گفته‌ها این گونه استنباط می‌شود که گوشی XZ مجهز به صفحه نمایش ۴K با میزان وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ است که دومین تلاش سونی برای به کارگیری صفحه نمایش با میزان وضوح بالا در گوشی هوشمند خود است. گوشی Xperia Z5 Premium نیز نخستین گوشی هوشمند سونی بود که چنین صفحه نمایشی داشت اما این دستگاه به دلیل قیمت بالایی که داشت در دست و دل مردم خوش ننشست. حالا اما از سونی انتظار می‌رود تا رم گوشی خود را به چهار گیگابایت افزایش دهد که گامی بزرگ در جهت ساخت گوشی‌های رده بالا به شمار می‌آید.

به هر شکل، سونی تصمیم دارد تا “یوشینو” را روز ۲۷ فوریه در همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ رونمایی کند و این رویداد فرصت خوبی است تا معلوم شود میزان شایعات رایج شده درباره این گوشی تا چه اندازه با حقیقت پشت پرده همخوانی دارد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.neowin.net/news/sonys-upcoming-flagship-smartphone-yoshido-rumored-to-feature-4k-screen”]neowin[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

حاشیه هاش از لبه صفر هست و از بالا پایین خیلی از قبل کمتر شده و انتظار میره ۸۵%شده باشه. صفحه نمایش۴kهم که جای هیچ بحثی نداره اللخصوص اگه از جنس صفحه نمایش خارق العاده xz باشه که رقیبی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار