حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی ساعت هوشمند Huawei Watch 2 را معرفی می‌کند

هوآوی ماه گذشته میلادی با ارسال دعوتنامه از همه دعوت کرد تا در همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ در بارسلونا حضور پیدا کنند تا روز ۲۶ فوریه از نزدیک شاهد معروفی دو گوشی هوشمند او در مدل‌های P10 و P10 Plus باشند.

امروز ریچارد یو، مدیر عامل هوآوی، همچنین در سایت ویبو اعلام و تایید کرد که در اواخر ماه جاری میلادی از ساعت هوشمند نسل دومی این شرکت با نام Huawei Watch 2 رونمایی می‌شود.

وی در این باره تصویری از این ساعت هوشمند را بر دست مردی در حال ورزش به اشتراک گذاشته است. با این کار معلوم می‌شود که مخاطب نخست و اصلی ساعت هوشمند Huawei Watch 2 در وهله اول ورزشکاران هستند و این ساعت بیشتر کاربری ورزشی دارد. با این همه، مدیر عامل هوآوی هیچ مطلب و یا اطلاعاتی از ساعت هوشمند Huawei Watch 2 فاش نکرده است.

با این تفاصیل، برپایه شایعات درگرفته می‌توان گفت که ساعت هوشمند Huawei Watch 2 از سیم کارت پشتیبانی می‌کند و این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا با استفاده از سیم کارتی که درون ساعت جا می‌گیرد تماس برقرار کند و یا دست کم این است که برای اینترنت دیگر لزوما به ارتباط‌گیری با وای فای و یا بلوتوث نیاز پیدا نمی‌کند.

ساعت هوشمند Huawei Watch 2 از قرار در دو مدل عرضه می‌شود که یکی قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را دارد و دیگری از چنین ویژگی خوب و مفیدی بی‌بهره است.

این در حالی است که شرکت ال‌جی نیز هفته پیش دو ساعت هوشمند در مدل‌های Watch Style و Watch Sport مجهز به سیستم عامل Android Wear 2.0 معرفی کرد و همین جا باید گفت که که ساعت هوشمندHuawei Watch 2 نیز احتمالا با سیستم عامل Android Wear 2.0 کار خواهد کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.fonearena.com/blog/211598/huawei-watch-2-will-be-announced-on-feb-26-at-mwc-2017-confirms-ceo.html”]fonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار