حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZenFone 4 ایسوس با چه ویژگی‌های جدیدی می‌آید؟

نزدیک به یک ماه پیش شرکت ایسوس دو گوشی هوشمند ZenFone AR و ZenFone 3 Zoom را در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرد اما از این شرکت تایوانی انتظار می‌رود که دست کم یک گوشی دیگر در اواخر ماه جاری میلادی رونمایی کند.

در چند هفته اخیر بارها و بارها مشخصاتی از گوشی ZenFone 4 شرکت ایسوس لو رفته است؛ اگرچه سعی در مخفی کاری بوده است اما این تلفن همراه به هر تقدیر قرار است تا در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ که در پایان ماه فوریه برپا می‌شود معرفی شود. بر اساس تازه‌ترین فهرست منتشره GFXBench گوشی ZenFone 4 به احتمال گوشی پرچمدار جدید ایسوس است یعنی همان گوشی که شایعه شد بنا است تا در ماه می در ویترین فروشگاه‌ها جا خوش کند.

هر چند قرار است که گوشی ZenFone 4 به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ ساخت سال گذشته مجهز شود اما از قرار رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر قابلیت برجسته این گوشی باید به صفحه نمایش بزرگ ۵٫۷ آن اشاره کرد که از نوع Quad HD با میزان وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ است.

جزییاتی درباره دوربین و نرم‌افزار گوشی ZenFone 4 در بنچمارک نیز آمده است که قبل از هر چیز باید از اندروید ۷٫۰ نوقا نام برد که برای یک گوشی پرچمدار مورد شگفت‌انگیزی قلمداد نمی‌شود. در وهله دوم، لازم است تا از دوربین ۲۱ مگاپیکسلی اصلی آن نام ببریم و بعد از آن بگوییم که دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است.

برپایه تجربه‌ای که از مجموعه گوشی‌های هوشمند ایسوس به دست آمده باید گفت که این شرکت احتمالا قصد دارد تا نسخه‌های متعددی از گوشی ZenFone 4 با میزان حافظه متفاوت و چیپست‌های متغیر عرضه کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Asus-ZenFone-4-could-pack-5.7-inch-QHD-display-6GB-RAM_id90778″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار