حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل تولید گوشی آیفون ۸ را زودتر از موعد مقرر آغاز می‌کند

گزارش‌ها حاکی از آن است که مرحله تولید گوشی بعدی اپل یعنی آیفون ۸ امسال زودتر از موعد مقرر آغاز می‌شود و کارشناسان بر این عقیده‌اند که اپل زمان تولید گوشی آیفون ۸ را جلو انداخته ولی اشاره‌ای به این موضوع نکرده که آیا زمان عرضه آن نیز تغییر کرده یا همچنان به روال سابق است.

اپل همچنین تصمیم دارد که تا از قبل از معرفی آیفون ۸ در اواخر سال ۲۰۱۷ از حجم تولیدات گوشی‌های آیفون اس یی، آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس بکاهد.

براساس تحلیل و پیش‌بینی تحلیلگران، اپل در نظر دارد تا گوشی آیفون ۸ را با افزایش حجم تولید ۳۰۰ درصدی عرضه کند.

به راستی اپل با تولید زودهنگام آیفون ۸ چه هدفی را دنبال می‌کند؟

در این خصوص دلایل متعددی را می‌توان برشمرد که در صدر همه باید به این نکته توجه داشت که اپل قصد اشباع بازار را دارد چون تا از آن جا که از گزارش‌ها می‌توان نتیجه گرفت دو گوشی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در پاره‌ای از مناطق با کمبود مواجه شده‌اند.

دلیل دیگر آن که شرکت اپل با این کار می‌خواهد زمان را به نفع تلاش در جهت تولید محصولات دیگر خود ذخیره کند. این سیاست به اپل کمک می‌کند تا از مصیبت نازل شده بر سر سامسونگ به خاطر فاجعه گوشی گلکسی نوت ۷ نهایت استفاده را ببرد.

کلام آخر این که اپل ممکن است با تولید زودهنگام آیفون ۸ بخواهد به این پیش‌بینی تحلیلگران که گفته‌اند گوشی جدید اپل با افزایش ۱۰ درصدی فروش مواجه می‌شود جامه عمل بپوشاند که البته بعید به نظر می‌رسد نیاز به چنین کاری داشته باشد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.cultofmac.com/465640/apple-starting-iphone8-early/”]cultofmac[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

اگه یه چنین طراحی باشه نهایتن . باید بگیم دمش گرم خداییش

REZA

این نیست،اگه هم باشه بدرد نمیخوره که نمیشه با گوشی کار کرد.

mega08

خیلی راحته کار باهاش . میدونم این نیست میگم اگه باشه . طراحیشو دوس دارم. ولی با آیفونو آی او اس مشکل دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار