حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب‌های تولید شده برای گلکسی S8 و S8 Plus از سنسور پشتی اثرانگشت در این محصول حکایت دارند

با اینکه تابه‌حال تصاویر مختلفی از قاب‌هایی که برای گلکسی S8 طراحی شده بودند، منتشر شده است ولی تا به امروز هیچ‌یک از آن‌ها با تصاویر فاش شده توسط Evan Blass (تصویر بالا) از این گوشی هوشمند مطابقت نداشته‌اند؛ اما همین امروز در شبکه اجتماعی Webio تصاویری از دو قاب منتشر شده است که ظاهراً برای گلکسی S8 با نمایشگر ۵٫۷ اینچی و گلکسی S8 Plus با صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی ساخته شده‌اند و با تصاویر فاش شده مذکور نیز مطابقت دارند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

موردی که این تصاویر را معتبر می‌کند طراحی یک شکاف برای سنسور اثرانگشت در پنل پشتی و درست کنار دوربین این قاب است. این قالب دقیقاً مشابه با همان چیزی است که پیش‌تر در تصاویر فاش شده توسط Blass مشاهده کرده‌ایم. اما اگر بخواهیم کمی بدبینانه به موضوع نگاه کنیم باید توجه شما را به نویز زیاد تصویر در اطراف لوگوی سامسونگ در تصویر زیر جلب کنیم که ممکن است حاکی از ساختگی بودن این تصاویر باشند؛ ضمناً مشخص نیست که آیا این شکاف به اندازه کافی بزرگ طراحی شده تا انگشت به‌راحتی بر روی سنسور قرار گیرد یا خیر. بر این اساس همچنان این خبر را نیز باید جزو شایعات دسته‌بندی کنیم.

۲

قلب تپنده‌ی هردو مدل پرچم‌دار جدید سامسونگ با توجه به کشور مقصد، یکی از دو چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ و یا اگزینوس ۸۸۹۵ خواهد بود. ۴ و یا ۶ گیگابایت حافظه رم به‌علاوه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پشتی، دوربین ۵ مگاپیکسلی جلویی و پورت USB نوع C از دیگر مشخصات فاش شده این دستگاه هستند؛ همچنین گفته شده که گلکسی S8 توسط یک باتری ۳۲۵۰ میلی‌آمپری تغذیه خواهد شد.

همان‌طور که قبلاً به شما گفتیم در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ شهر بارسلونا یک ویدئوی تبلیغاتی ۶۰ ثانیه‌ای از این محصول جدید سامسونگ منتشر خواهد شد و شایعه شده که رونمایی از این دستگاه در تاریخ ۲۹ مارس رخ خواهد افتاد.

۳

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Cases-for-the-Samsung-Galaxy-S8-confirm-placement-of-fingerprint-reader_id90727″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش