حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا G6 ال جی با پردازنده قدیمی همراه است؟

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ال‌جی، برندهای مطرح فناوری

باتوجه به خریداری تمامی چیپ‌های اسنپدراگون ۸۳۵ توسط سامسونگ به نظر می‌رسد ال‌جی قصد داشته از پردازنده قدیمی اسنپدراگون ۸۲۰ سال گذشته برای G6 بهره گیرد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

به تازگی یک تلفن‌هوشمند با شماره مدل H871 در پایگاه داده GeekBench رویت شد که با مشخصاتی چون پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و حافظه رم ۴ گیگابایتی همراه است. به نظر می‌رسد این شماره مدل به پرچم‌دار ۲۰۱۷ ال‌جی یعنی G6 اختصاص دارد.

اخیرا دو برند تجاری G6 Compact و G6 Lite به ثبت رسید و احتمالا H871 به یکی از این دو مدل اختصاص داشته باشد. مشخص نیست G6 اصلی با چه مشخصه‌ای معرفی خواهد شد اما احتمال داشته ال‌جی از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱، حافظه رم ۶ گیگابایتی و برخی دیگر استفاده کند.

همچنین نسخه اندروید نیز به جای اندروید ۷٫۱ نسخه ۷٫۰ اندروید نوقا خواهد بود. باتوجه به گزارش‌های قبلی G6 در پیکربندی مختلفی راهی بازار جهانی می‌شود و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی‌توان به شایعات اکتفا کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://m.gsmarena.com/lg_h871_with_snapdragon_820_and_4gb_of_ram_benchmarked_is_it_the_g6-news-23218.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH