حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست مشخصات فنی و قیمت هوآوی P10 و P10 Plus فاش شد

امروز یک صفحه اطلاعات درباره‌ی پرچم‌داران جدید شرکت هوآوی منتشر شده که ادعا می‌شود اطلاعات سخت‌افزاری و قیمت مدل‌های مختلف این محصولات در آن گنجانده شده است. این اطلاعات هنوز توسط هیچ مرجعی تأیید نشده بنابراین همچنان آن‌ها را به‌عنوان یک شایعه در نظر داشته باشید.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

بر اساس این تصویر هوآوی P10 در سه نسخه عرضه خواهد شد؛ یکی از آن‌ها نسخه پایه با ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود که ۵۰۸ دلار قیمت‌گذاری شده، نسخه دوم با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و با قیمت ۵۹۵ دلار به فروش خواهد رسید، در نهایت نیز یک نسخه برتر از این دستگاه نیز با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۶۸۲ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

هوآوی P10 Plus نیز در دو نسخه عرضه می‌شود؛ یکی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۷۲۶ دلار و دیگری با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی که ۸۲۸ دلار قیمت خواهد داشت.

 هردوی این محصولات یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰ خواهند داشت و قلب تپنده‌ی هردوی آن‌ها چیپست کایرن ۹۶۵ که ساخت خود هوآوی است، خواهد بود. دوربین اصلی این محصولات یک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی است که با مشارکت Leica تولید شده و همچنین یک دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی نیز برای این محصولات تدارک دیده شده است. ماه گذشته یک گزارش تنها تفاوت ظاهری P10 در مدل عادی و Plus را صفحه‌نمایش این محصولات عنوان کرد و مدعی شد که مدل Plus یک نمایشگر دو طرف خمیده خواهد داشت.

انتظار می‌رود که این دو محصول روز ۲۶ فوریه در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ شهر بارسلونا رونمایی شوند. بله درست متوجه شدید ۲۶ فوریه همان تاریخی است که گفته شده گلکسی تب S3، گوشی هوشمند ال‌جی G6 و چند دستگاه مختلف از شرکت نوکیا نیز در همان روز معرفی خواهند شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-P10-and-P10-Plus-specs-and-pricing-appear-on-leaked-document_id90724″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش