حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت اولیه ال‌جی G6 به دلیل مشخصات آن پنجاه دلار گران‌تر از G5 خواهد بود

رسانه‌های کره‌ای این روزها به‌شدت درگیر شایعات پیرامون مشخصات فنی ال‌جی G6 هستند و حالا برخی از این ویژگی‌های مطرح شده توسط تولیدکنندگان قطعات این دستگاه در حال تأیید شدن است. آخرین گزارش‌ها همچنان از وجود بدنه‌ی شیشه‌ای و باتری جدانشدنی در این محصول حکایت دارند؛ همچنین گفته شده که G6 اولین پرچم‌دار ال‌جی با استاندارد IP68 خواهد بود، بنابراین تا نیم ساعت در عمق یک و نیم متری آب مقاومت خواهد کرد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

شایعه دیگر به صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی با پنل LCD در این محصول اشاره دارد که طبق گفته خود شرکت ال‌جی دیگر نسبت ابعاد سنتی ۱۶:۹ نخواهد داشت. ادعا شده که حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش G6 تا حد امکان باریک شده و در مجموع تنها ۴ میلی‌متر از فضای پنل جلوی این گوشی را اشغال خواهند کرد. این گوشی هوشمند نیز مانند دیگر گوشی‌های این چند وقت اخیر از دوربین دوگانه و سنسور تشخیص اثرانگشت نیز بهره خواهد برد. مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC) 32 بیتی که در ال‌جی V20 به کار گرفته شده است، در پرچم‌دار امسال این شرکت نیز حضور خواهد داشت.

جالب اینجاست که ال‌جی تصمیم گرفته تا بجای آن‌که تمام ویژگی‌های موجود در بازار را در این محصول خود بگنجاند، تا حد امکان ویژگی‌های کاربردی و جذاب برای بازارهای مختلف را باهم در این گوشی هوشمند کنار یکدیگر قرار دهد؛ به‌عنوان‌مثال قابلیت شارژ بی‌سیم در مدل‌های صادراتی این محصول وجود خواهد داشت، اما سیستم پرداخت موبایلی مغناطیسی (MST) تنها در نسخه‌های کره‌ای ال‌جی G6 موجود خواهد بود زیرا این سیستم جدید پرداخت موبایلی به‌جز Samsung Pay که آن‌هم مختص کشور کره است، در دیگر کشورها هیچ رقیبی ندارد؛ بنابراین مشتریان کره‌ای به‌جای شارژ بی‌سیم که چندان در میان آن‌ها رایج نیست سیستم پرداخت موبایلی جدید این شرکت را دریافت خواهند کرد.

با این استراتژی ترکیبی ال‌جی هزینه‌های تولید خود را کاهش می‌دهد، در همین حال قیمت G6 با تمام ویژگی‌ها و طراحی‌های جدید خود در کشور کره از ۷۷۰ دلار آغاز می‌شود؛ این یعنی در مقایسه با پرچم‌دار سال گذشته این شرکت یعنی ال‌جی G5 که قیمت اولیه آن ۷۲۰ دلار بود، پرچم‌دار امسال ال‌جی ۵۰ دلار گران‌تر خواهد بود. اما تحلیلگر شرکت LG معتقد است این افزایش قیمت برای G6 مشکلی ایجاد نخواهد کرد زیرا از نظر وی این محصول به‌اندازه کافی برای مشتریان قانع‌کننده خواهد بود و همچنین پرچم‌داران بعدی اپل و سامسونگ یعنی S8 و آیفون ۸ نیز قیمتی بالاتر از محصولات سال گذشته این شرکت‌ها خواهند داشت. خوشبختانه زمان زیادی تا رونمای ال‌جی G6 باقی نمانده است و می‌توانیم این محصول را ۲۶ فوریه از نزدیک در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ ملاقات کنیم و صحت این اخبار را بسنجیم.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/LG-G6-starting-price-said-to-be-50-higher-than-G5-because-of-these-leaked-specs_id90627″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش