حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلفن هوشمند مرموزی از سونی تاییدیه بلوتوث دریافت کرد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، سونی

شرکت سونی قصد داشته در جریان MWC 2017 از تلفن‌های‌هوشمند جدیدی همچون چند پرچم‌دار و میان رده معرفی کند و به تازگی یک مدل مرموز این کمپانی ژاپنی تاییدیه دریافت کرد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

این محصول در ۳۱ ژانویه تاییدیه بلوتوث دریافت نمود و دارای شماره حمل PRO20161112 و بلوتوث ۴٫۱ است. اگرچه جزئیات کافی از این اسمارت‌فون شرکت چینی در دست نیست اما باید احتمال داد یکی از ۵ گوشی‌هوشمند MWC 2017 باشد.

gsmarena_001

شرکت سونی چند سالی با روند کاهش فروش رو به روست و از این رو سعی داشته هر سال با عرضه محصولات قابل توجه وضعیت خود را بهبود بخشد اما به نظر می‌رسد سونی تنها در بخش کنسول بازی و سرگرمی مهارت دارد.

گفته می‌شود پرچم‌دار سونی با صفحه نمایش ۴K و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ در MWC 2017 بارسلون رونمایی خواهد شد و پایانی برای شایعات خواهد بود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/mysterious_sony_xperia_smartphone_receives_bluetooth_certification-news-23137.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

واقعا اگه این عکس بالا طراحی اصلی این گوشی باشه فوق العادس. یه انقلاب میشه تو طراحی سونی . حاشیه بالا و پایین بلاخره کم شد. چیزی که اسرار بی خود و بی معنی سونی بود.
منتظر رونماییش هستیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH