حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتظار می‌رود سامسونگ اولین ویدئوی تبلیغاتی گلکسی S8 را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ نمایش دهد

سامسونگ دیروز تأیید کرد که مراسم اصلی رونمایی محصول این شرکت در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ روز ۲۶ فوریه برگزار خواهد شد؛ در دعوت‌نامه این مراسم یک شبح از تبلت پرچم‌دار جدید این شرکت دیده می‌شود.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

هرچند که شرکت‌کنندگان این کنفرانس خبری موفق شدند نگاه کوتاهی به پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S8 که یک ماه بعد از کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد، در یک ویدئوی تبلیغاتی داشته باشند؛ اما رسانه‌های کره‌ای مدعی شدند که سامسونگ این ویدئوی یک دقیقه‌ای تبلیغاتی را طی مراسم رونمایی محصول خود در کنگره جهانی موبایل امسال نیز نمایش خواهد داد.

سامسونگ همچنین تائید کرده که گلکسی S8 در اواخر ماه جاری میلادی معرفی نخواهد شد اما ظاهراً این غول کره‌ای می‌خواهد با این کار اشتیاق کاربران برای پرچم‌دار جدید خود را حفظ کند. با اینکه مشخص نیست سامسونگ چه مقدار از جزئیات فنی و مشخصات گلکسی S8 را در این ویدئو فاش کرده است؛ اما امیدواریم این شرکت چیزهایی که در این ویدئو نشان داده نمی‌شوند را به‌صورت جداگانه فاش کند.

در حال حاضر سامسونگ برای رونمایی گلکسی S8 در تاریخ ۲۹ مارس برنامه‌ریزی کرده و همچنین گفته شده که این پرچم‌دار تا پیش از ۲۱ آوریل به بازار عرضه نخواهد شد. از طرف دیگر مطمئن باشید که گلکسی تب S3 بسیار زودتر گلکسی S8 وارد بازار می‌شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-expected-to-show-one-minute-Galaxy-S8-video-at-MWC-2017_id90618″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش