حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اشتیاق سامسونگ برای رونمایی تبلت Galaxy Tab S3 در همایش جهانی موبایل

متاسفانه گوشی گلکسی اس هشت سامسونگ امسال در همایش جهانی موبایل ارایه نمی‌شود ولی این امر به معنای آن نیست که این شرکت کره جنوبی از خیر چنین نمایشگاهی گذشته باشد چون تاخیر در عرضه گوشی گلکسی اس هشت بهانه خوبی شده تا این شرکت دقت و توجه خود را روی مجموعه گلکسی تب خود متمرکز کند.

شایعاتی چند نیز درباره آیین رونمایی تبلت گلکسی تب اس ۳ درگرفته است که سبب شده تا سامسونگ این روزها به شکلی حیرت‌انگیز در کانون توجهات قرار بگیرد.

هرچند سامسونگ هنوز تایید نکرده که کدام یک از محصولاتش را در همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ در معرض نمایش می‌گذارد اما تازه‌ترین فعالیت‌های این شرکت به طور قطع انگشت اشاره را به سمت تبلت گلکسی تب اس ۳ نشانه رفته است.

این تبلت به تازگی موفق به دریافت مجوز FCC شده است و بنابراین پر واضح است که ماه آینده شاهد عرض اندام این تبلت در نمایشگاه همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ خواهیم بود. همچنین اطلاعات و جزییاتی چند از مشخصات این تبلت فاش شده است منتها کماکان معلوم نیست که سامسونگ قصد داشته باشد که نسخه‌های متعددی از این تبلت بر اساس چیپست به کار رفته در درون آن رو کند.

همچنانی که ممکن است شما نیز مطلع شده باشید، گفته می‌شود که تبلت گلکسی تب اس ۳ مجهز به موتور پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ ساخت شرکت کوالکام است اما گزارش دیگری ادعا می‌کند که سامسونگ برای این تبلت از چیپست اگزینوس ۷۴۲۰ بهره گرفته است.

از دیگر مختصات برجسته این تبلت جا دارد از صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی، چهار گیگابایت رم، حسگر اثر انگشت در قسمت جلو، درگاه یو اس بی نوع سی و سیستم عامل اندروید ۷ نوقا یاد کرد. اگر این اطلاعات درست و دقیق باشد، در آن صورت دلیلی ندارد که سامسونگ تبلت گلکسی تب اس ۳ را در همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ که ۲۶ فوریه برپا می‌شود به رخ رقبای خود نکشد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-teases-tablet-announcement-for-MWC-2017-Galaxy-Tab-S3-to-be-unveiled-on-February-26_id90573″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار