حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزینه ورود با موبایل به تایید هویت مایکروسافت در اندروید و آی‌اواس اضافه شد

مایکروسافت نسخه‌های جدید نرم‌افزار تایید هویت کاربر را به ترتیب در دو سیستم عامل اندروید و آی او اس منتشر کرد و هر دو سیستم عامل قابلیت‌ و بهبودهای تازه مشابهی را دریافت کردند با این تفاوت که کاربران اندروید یک هفته زودتر قادر به استفاده هستند.

چنان چه شما از کاربران نرم‌افزار تایید هویت مایکروسافت در سیستم عامل آی او اس هستید شاید از شنیدن این خبر خوشحال شوید که می‌توانید از هم‌اکنون به جای تایپ کردن پسورد خود با گوشی تلفن همراه خود وارد سیستم خود شوید. چنین گزینه‌ای از هفته پیش برای کاربران سیستم عامل اندروید موجود و فعال شده است.

۱

در عین حال توجه داشته باشید که به منظور بهره بردن از این مزیت جدید تنها به روزرسانی به جدیدترین نسخه نرم‌افزار تایید هویت مایکروسافت کافی نیست بلکه از سوی دیگر نیاز هست تا شما حساب کاربری شخصی جدید خود را اضافه کنید و یا اگر حساب کاربری خود را هم‌اکنون برای نرم‌افزار معرفی کرده‌اید در آن صورت باید گزینه Enable phone sign-in (فعال سازی ورود به سیستم از طریق تلفن) را از فهرست کشویی حساب کاربری انتخاب کنید.

۲

به محض این که حساب کاربری خود را از طریق اپلیکیشن ثبت کنید، قادر خواهید بود تا به وسیله گوشی تلفن همراه وارد حساب کاربری خود شوید. منتها پس از این که تکمیل قسمت مربوط به نام کاربری، کلمه عبور یا تاج آی دی (TouchID) مطمئن شوید که پیام ارسال شده به نرم‌افزار تایید هویت مایکروسافت را تایید کنید.

۳

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-Authenticator-updated-with-option-to-sign-in-with-your-phone_id90526″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار