حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری‌های ۳۲۵۰ و ۳۷۵۰ میلی‌آمپری برای Galaxy S8 و S8 Plus

تا آن جا که از شایعات نزدیک به واقعیت می‌توان استنباط کرد، قرار است باتری‌های ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی به ترتیب برای گوشی‌های Galaxy S8 و S8 Plus سامسونگ مورد استفاده قرار گیرند.

همچنین گوشی‌های Galaxy S8 و S8 Plus بزرگ‌تر از Galaxy S7 و S7 edge ساخته می‌شوند و این امر با توجه به ابعاد صفحه نمایش ۵٫۸ و ۶٫۲ آنها محرز شده است چون قرار است از مقدار حاشیه‌ قسمت بالا و پایین آنها کاسته شود.

در همین حال از کشور کره جنوبی گزارش رسیده که متولی تهیه باتری برای سامسونگ گفته باتری‌هایی در اندازه‌های نسبتا مشابه در نظر گرفته منتها با این تفاوت که ۳۲۵۰ و ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتی هستند.

این احتمال که دو گونه باتری متمایز در گوشی‌های Galaxy S8 و S8 Plus به کار گرفته می‌شوند هنوز به قوت خود باقی است اما مشخصات باتری‌ها از قبیل میزان گنجایش آنها ممکن است هر آن به درخواست شرکت سامسونگ تغییر پیدا کنند.

سامسونگ که هنوز گوشه چشمی به فاجعه غم‌انگیز گوشی گلکسی نوت ۷ دارد، احتمالا در خصوص مقدار تراکم باتری‌های دو گوشی Galaxy S8 و S8 Plus احتیاط پیشه می‌کند و دقیقا به همین دلیل سخت است باور کنیم که سامسونگ بخواهد گنجایش بیشتری برای گوشی‌های در راه خواهد کنار بگذارد و شاهد تکرار افتضاح نوت ۷ باشد.

افزون بر همه این موارد، گوشی Galaxy S8 از چیپست ۱۰ نانومتری پشتیبانی می‌کند و امیدها در خصوص متفاوت بودن صفحه نمایش آن همچنان زنده است. این جزییات انتظار را در مورد باتری چنین پرچمداری بالا می‌برد و کاربر را متوقع می‌سازد تا گوشی رده بالا با باتری عالی در دست بگیرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-supplier-tipped-prepping-32503750-mAh-battery-packs-may-go-into-Galaxy-S8S8-Plus_id90544″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohamad

فقط خدا نکنه سر برنامه ای که برای نوت ۷ پیش اومد سامسونگ بترسه و قید باطری با ظرفیت بالا رو بزنه و باطری کوچکتر بزاره چون باطریه کوچکتر یعنی زمان شارژدهیه کمتر تنها شرکتی که گوشیاش از میانرده تا بالارده از لحاظ باطری وضعیت خوبی دارن سامسونگه و برا خیلیا از جمله خودم مدت زمان شارژ یکی از فاکتورهای اساسی تو خرید گوشیه چون اصلا حال ندارم یکسره به پریز برق اویزون باشم همین الانشم سامسونگ نوت ۳ دارم با اینکه باطری بزرگ و شارژدهیه نسبتا خوبی داره روزی ۲ بار به شارژ وصلش میکنم
میخواستم نوت ۵بخرم تو نظرات سایت موبایل کسایی که داشتن گفتن شارژدهیش کمه منصرف شدم نوت ۷ هم که اونجوری شد حالا اینقد منتظر اس ۸ واستادم باز شارژدهیش کم باشه خدایی ظلمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار