حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Mate 9 پرچمدار هواوی، با عمر باتری طولانی

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها، هواوی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد، دقیقا زمانی که به گوشی موبایل‌تان نیاز دارید باتری آن تمام ‌شود. این موضوع ممکن است پیش از یک تماس ضروری یا هنگام مرورگری روی نقشه گوگل برای پیدا کردن مسیرتان، اتفاق بیفتد.

تمام شدن عمر باتری گوشی اجتناب‌ناپذیر است و امکان دارد برای هر کدام از ما در شرایط خاصی رخ دهد. تمام شدن عمر باتری و خاموش شدن گوشی موضوع ناخوشایندی است و در شرایط خاصی ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود. اما معمولا تولیدکنندگان استفاده از شارژرهای قابل حمل را پیشنهاد می‌دهند. با این حال هواوی راه جدیدی در پیش گرفته است.

ماه گذشته ریچارد یو،‌ مدیر گروه امور مصرف‌کنندگان هواوی در مونیخ آلمان در حضور ۵۰۰ رسانه و مهمانان ویژه از سراسر دنیا به ایراد سخنانی درباره‌ی Mate 9 پرداخت. وی اعلام کرد که سری میت عمر باتری طولانی دارد و مصرف انرژی آن نیز کم است. در واقع این ویژگی بخشی از امتیازات این سری از گوشی‌های هواوی به شمار می‌رود.

Mate 8 نخستین گوشی هوشمندی بود که از تراشه کرین ۹۵۰ پشتیبانی می‌کرد و قدرت پردازنده در آن ۱۰۰ درصد و قدرت پردازشگر گرافیکی ۱۲۵ درصد افزایش یافت و نسبت به کرین ۹۲۵ در گوشی Mate 7 (Ascend) تقریبا ۷۰ درصد عملکرد بهتری داشت.

قدرت باتری از عملکردهای کلیدی سری Mate است و در Mate 9 نیز این قضیه مستثنی نیست.

Mate 9 ترکیبی از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی و پردازنده کرین ۹۶۰ با بهروری انرژی بیشتر است که نسل جدیدی از فناوری SuperCharge هواوی روی آن تعبیه شده است؛ این ویژگی‌ها باعث افزایش عمر باتری تا ۲۰ درصد هنگام بازی و تا ۴۰ درصد برای تماس‌ می‌شود.

به این ترتیب جدیدترین پرچمدار هواوی امکان پخش ویدیو تا ۲۰ ساعت، ۳۰ ساعت مکالمه در شبکه ۳G، ۲۰ ساعت مرورگری در شبکه ۴G و ۱۰۵ ساعت پخش موسیقی را فراهم کرده است.

 برای دست یافتن به این رکورد، فناوری SuperCharge میت ۹ از شارژ سریع ۵A پشتیبانی می‌کند که ۵۰ درصد نسبت به میت ۸ بهبود یافته است. بنابراین برای داشتن یک روز شارژ فقط به ۲۰ دقیقه اتصال به شارژر نیاز است و ۱۰ دقیقه اتصال به شارژ برای تماشای دو ساعت فیلم کافی است.

همه این قابلیت‌ها در حالی ارائه شده که گوشی Mate 9 از امنیت لازم در برابر افزایش ولتاژ و درجه حرارت بالا برخوردار است. به این ترتیب مشکلی به لحاظ افزایش دمای گوشی یا خطرات امنیتی کاربر را تهدید نمی‌کند و درجه حرارت و میزان خنک بودن دستگاه هنگام شارژ و حتی زمان پخش ویدیو یا انجام بازی کنترل می‌شود.

در قرن ۲۱ گوشی هوشمند یکی از مهم‌ترین ابزارها برای هر شخصی به شمار می‌رود. بنابراین وجود باتری با عمر طولانی یکی از ملزوماتی است که کاربر را به برندهای معتبر وفادار نگه می‌دارد. به منظور کاهش چنین نگرانی‌هایی، هواوی میت ۹ را در بازارهای منتخب دنیا عرضه کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

این فبلت نهایتا با قیمت ۱٫۳۰۰ خریدش معقوله نه بیشتر
هواوی بدجور توهم زده
نه به اون گوشیهای قبلیش که با قیمت ۹۰۰ تومن میشد پرچمدارشو بخری نه به این که باید حدود ۲ تومن به خاطرش بپردازیم

sars

گوشی خوبی هستش اما نه به این قیمت

pey_nik

این گوشی یک ونیم بیشتر ارزش خرید نداره حتی روی کاغذ خیلی پایینتر از وی ۲۰الجی هستش البته خود وی ۲۰تو باطری از آخر اوله.چه فایده داره دوربین چندگانه داشته باشه ولی کیفیتش از سامسونگ یا اپل پایین تر باشه

mega08

دمش گرم . آروم آروم داره خودشو میرسونه اون بالاها . اگه این رندر های samsung s8 واقعیت داشته باشن. ب زودی جای سامسونگو میگیره.
با میت ۹ کار کردم. خیلی روون شده . رابط کاربریش بهتر شده . میشه اپ دراور اضافه کرد. صفحه نمایش عالی. فوق العادس این گوشی. ب جرات میشه گفت s7 و mate 9 .بیشترین ارزشو برای خرید تو گوشی های اندرویدی دارن. فقط ی مقدار قیمتش بالاس
یاد سامسونگ افتادم. اون موقع که دوره ی نوکیا و سونی اریکسون بود . سامسونگ با ارائه ی گوشی های پایینتر از قیمت این دو کمپانی جلب مشتری می کرد نمونش سامسونگ استار و نوکیا ۵۲۳۰٫ بعد که جا افتاد قیمتاشو کشید بالا. الان هواوویم همین راهو پیش گرفته. اینجور که خبراش به ما رسیده تا یه سال یه سالو نیم دیگه قیمتاش با سامسونگ و سونی و اچ تی سی برابری میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....