حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تازه‌ترین بیلد ویندوز ۱۰ مجهز به قابلیت Game Mode است

تازه‌ترین بیلد مربوط به شاخه Insider preview ویندوز ۱۰ منتشر شده است و اگر شما جزو گیمرها هستید در این صورت لازم است تا این بیلد را دریابید و آن را امتحان کنید. چرا؟

به این دلیل که طبق قول داده شده مایکروسافت قابلیت موسوم به Game Mode را در این بیلد گنجانده است و این قابلیت حالت اجرای بازی را بهبود می‌بخشد و در کنار آن گزینه گیم استریمینگ Beam را اضافه کرده است.

قابلیت Game Mode فقط با Win32 و اپلیکیشن‌های Universal Windows Platform سازگاری دارد. در حال حاضر این ویژگی به شکل یونیورسال نیست. به این معنی که کاربر مجبور است برای انجام هر بازی به Game Mode تغییر وضعیت بدهد.

بهبودهای دیگری نیز در بیلد ۱۵۱۰۹ شاخه Insider preview ویندوز ۱۰ وجود دارد , این به روزرسانی دارای قابلیت خواندن متن با صدای بلند در قسمت مرورگر اینترنت Microsoft Edge، ایموجی تمام رنگی در این مرورگر، نور آبی برای حالت شبانه و رسایز کردن ماشین‌های مجازی در ویندوز سرور مجازی است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33479/latest-windows-10-preview-build-includes-game-mode-feature/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار