حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ویدئوی فاش شده نگاه نزدیک به سونی اکسپریا (XA (2017

طرفداران سونی امروز با یک ویدئوی افشای محصول ویژه مواجه شدند در این کلیپ ادعا می‌شود که نسخه‌ی جدید اکسپریا XA از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته است. این دستگاه با شماره مدل G3121 و سیستم‌عامل آن نسخه اندروید ۷٫۰ با پچ امنیتی ماه ژانویه می‌باشد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

این گوشی هوشمند نیز با همان زبان طراحی معروف سونی ساخته شده و گفته می‌شود که دوربینی ۲۳ مگاپیکسلی دارد. همان‌طور که می‌بینید حاشیه‌های دو طرف دستگاه بسیار ناچیز هستند اما در عوض حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر کاملاً چشمگیر است.

به‌احتمال فراوان سونی از این محصول در کنار چهار گوشی هوشمند دیگر از خانواده‌ی اکسپریا در گنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ شهر بارسلونا، رونمایی خواهد کرد. ممکن است ویدئوهای بیشتری از این محصولات نیز در هفته‌های آینده منتشر شوند.

اکنون می‌توانید به تماشای این ویدئوی نگاه نزدیک بنشینید

[aparat id=”MWuTz”]

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Purported-Sony-Xperia-XA-2017-shown-off-in-hands-on-video_id90473″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hoshang

خیلی هم عالی

mega08

چرا حاشیه بالا انقد زیاده !! چی میزاره اون قسمت. اینهمه گوشی که همون امکاناتی که سونی در بالا و پایین جلوی گوشی به کار میبره . استفاده میکنن. ولی انقد حاشیه ندارن. گوشی بد دستو دراز معلوم میشه.
حاشیه کناریشو خوب کار کرده ایول

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش