حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدفون ارپاد اپل به رنگ مشکی هم موجود شد

شرکت اپل برای این که بتواند هدفون بی‌سیم خود را به نتیجه برساند دوران پر مشقتی را پشت سر گذاشت اما پس از چند هفته تاخیر، که آن هم به دلیل مسایل فنی بود، این شرکت عاقبت هدفون AirPod را در ماه سپتامبر میلادی معرفی و عرضه کرد.

هدفون جدید اپل در حال حاضر فقط به رنگ سفید موجود است ولی شرکتی در ایالات متحده به دوستداران اپل این امکان را می‌دهد تا رنگ مشکی AirPod را نیز داشته باشند یا این که اگر هم‌اکنون AirPod به رنگ سفید دارند آن را مشکی کنند.

محصول جدید که BlackPod نام گرفته اکنون به قیمتی کمتر از ۲۴۹ دلار در بازار موجود است که البته در همین حالت هم چیزی نزدیک به ۹۰ دلار از AirPod اصلی اپل که به قیمت ۱۵۹ دلار فروخته می‌شود، گران‌تر است.

هدفون AirPod مشکی هیچ فرقی با رنگ سفید آن ندارد و همه قابلیت‌های ارپاد را دارد به استثنای این که فقط رنگ آن مشکی است.

هدفون ارپاد مشکی هیچ مشکلی ندارد و از لحاظ فنی دقیقا همان چیزی است که در رنگ سفید آن وجود دارد. علاوه بر این که رنگ مشکی آن مجهز به قابلیت ضد خش است. هدفون بلک‌پاد با همه گوشی‌های آیفون و با هر رنگی سازگاری و مطابقت دارد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33472/apple-airpods-now-available-in-black/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار