حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال استفاده از دستیار مجازی گوگل اسیستنت در گوشی‌ها آینده اچ‌تی‌سی

در بازار محصولات فن‌آوری دستیارهای مجازی متعددی وجود دارد و همین امر موجب شده تا سازندگان تلفن‌های هوشمند بتوانند به راحتی دست به انتخاب هر یک از آنها بزنند.

اندکی پس از آن که اعلام شد شرکت ال جی در نظر دارد تا دستیار مجازی آمازون موسوم به الکسا را کنار بگذارد و رو به گوگل اسیستنت بیاورد، شرکت دیگری نیز به فکر افتاد تا او نیز چنین تصمیمی را عملی کند.

چیالین چانگ، مدیر بخش گوشی‌های هوشمند اچ تی سی، در همین باره گفته است که سرگرم مذاکره با چند شرکت برای انتخاب دستیار مجازی هستند و گوگل از آنها خواسته است تا دستیار مجازی گوگل اسیستنت را در گوشی‌های هوشمند خود نصب و راه‌اندازی کنند.

با این همه، پرسشی که اکنون مطرح می‌شود این است که شرکت اچ تی سی با دستیار هوش مصنوعی خود با نام Sense Companion چه خواهد کرد؟ با این که خیلی بعید و دور از انتظار است که شرکت اچ تی سی به این زودی دستیار مجازی خود را کنار بگذارد اما رویکرد این شرکت به استفاده از معلومات و دانش موجود و نهفته در گوگل بی‌شک به ارایه راه حل‌های بهتر به کاربران گوشی‌های اچ تی سی منجر خواهد شد.

چیالین چانگ، مدیر بخش گوشی‌های هوشمند اچ تی سی، اظهار کرده است:

«بحث استفاده از دستیار مجازی گوگل اسیستنت زمانی عملی می‌شود که مذاکرات به نتیجه برسند چون وقتی گوگل به اچ تی سی پیشنهاد داد از گوگل اسیستنت استفاده کند متوجه شدیم که در این صورت انبوهی از اطلاعات در کنار چیزهای بسیار دیگری در اختیا کاربران گوشی‌های هوشمند اچ تی سی قرار می‌گیرد. گوگل از ما خواسته است تا به شیوه‌ای عالی و در عین مطابق با استانداردها از دستیار مجازی او بهره بگیریم. به طور قطع ما روزی از دستیار مجازی گوگل اسیستنت استفاده خواهیم کرد اما فعلا در حد حرف و صحبت است. گذشته از اینها، دستگاه‌ها و وسایل اطلاع‌رسانی مفید متعددی وجود دارد که ما تمایل داریم کاربران محصولات ما به آنها دسترسی داشته باشند که از آن جمله می‌توان به دستیار هوش مصنوعی خودمان با نام Sense Companion اشاره کرد.»

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33471/htc-might-use-google-assistant-in-future-phones/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار