حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Kyocera و معرفی تلفن هوشمند قابل شستشو برای ژاپن

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

برخی شرکت‌ها ترجیح می‌دهند محصولات انحصاری برای بازار ژاپن تدارک بینند و یکی از آنها شرکت Kyocera است. این کمپانی به تازگی تلفن‌هوشمند قابل شستشو جدیدی موسوم به rafre KYV40 را معرفی کرده است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

پیش از این در اواخر سال ۲۰۱۵ کمپانی Kyocera تلفن‌هوشمند قابل شستشو DIGNO  را روانه بازار کرده بود. حال نوبت به معرفی یک جانشین رسید که برنامه‌ریزی شده تحت عنوان rafre KYV40 در بازار ژاپن به فروش برسد.

این گوشی‌هوشمند تنها از طریق شرکت KDDI در ژاپن به فروش می‌رسد و یک کمپانی تابع اپراتور تلفن‌همراه Okinawa محسوب می‌شود. در مشخصات rafre KYV40 باید به سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، حافظه رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس‌دی، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری، دوربینی با موتور پردازشی AINOS ، قابلیت تشخیص فاز AF و قابلیت سازگاری خودکار HDR اشاره کرد.

مشخصات دیگر نامشخص باقی ماند و باید به وب‌سایت Kyocera برای آگاهی از آن مراجعه کرد. این تلفن‌هوشمند جالب توجه از ماه مارس عرضه می‌شود و تنها در رنگ سفید، صورتی و آبی با قیمتی نامعین به فروش خواهد رسید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.notebookcheck.net/Kyocera-announces-Japan-exclusive-washable-smartphone.194664.0.html”]notebookcheck[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH