حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: آلکاتل ۵ گوشی هوشمند جدید در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ معرفی خواهد کرد

به نظر می‌رسد آلکاتل برنامه‌ی بزرگی برای کنگره جهانی موبایل امسال تدارک دیده است. بر اساس گزارش یک سایت مجارستانی این شرکت فرانسوی حداقل ۵ گوشی هوشمند جدید را اواخر ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل شهر بارسلونا رونمایی خواهد کرد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

هرچند که جزئیات فنی این محصولات هنوز فاش نشده‌اند، اما این منبع خبری مدعی شده که یکی از این گوشی‌های هوشمند ماژولار خواهد بود و با وجود اینکه مشتریان تا به امروز از دستگاه‌های ماژولار آن‌طور که بایدوشاید استقبال نکرده و همچنان یک محصول تک عملکرد که درمجموع بهتر عمل کند را ترجیح می‌دهند، اما بازهم از شنیدن خبر یک تلفن هوشمند ماژولار هیجان‌زده می‌شویم.

اما اگر آلکاتل می‌خواهد دستگاه ماژولارش با تجربه‌هایی که تا به امروز از این تکنولوژی داشته‌ایم متفاوت باشد باید از ایده‌های خلاقانه‌تری استفاده کند. ادعا شده یکی از ماژول‌های این دستگاه کاور جداشدنی است که لامپ‌های LED بروی آن کار گذاشته شده و هماهنگ با پخش موسیقی می‌درخشند. از دیگر جزئیات فنی اولیه این گوشی هوشمند ماژولار می‌توان به چیپست پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و قیمت حدود ۳۲۰ یورویی آن اشاره کرد؛ به‌علاوه احتمالاً این گوشی هوشمند به‌عنوان پرچم‌دار بعدی آلکاتل یعنی Idol 5 معرفی نخواهد شد.

جزئیات کامل محصولات جدید آلکاتل را ۲۶ فوریه در کنگره جهانی موبایل خواهیم شنید؛ ضمناً باید اشاره کنیم تصاویر این مطلب را نیز همین منبع مجارستانی منتشر کرده و شاید گوشه‌ای از محصولی باشد که در انتظار ماست.

۱

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Rumor-Alcatel-to-introduce-5-new-smartphones-with-a-modular-one-at-MWC-2017_id90471″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش