حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی دو ساعت هوشمند جدید با پلتفرم Android Wear 2.0 رونمایی می‌کند

شما اگر توانایی مالی داشته باشید آیا حاضر به خرید ساعت هوشمند ال جی موسوم با LG Watch Style هستید؟ یک منبع خبری موثق اطلاع داده است که این ساعت هوشمند که اکنون تصویرش را مشاهده می‌کنید با قیمت پایه ۲۴۹ دلار عرضه خواهد شد؟

اگر ال جی گزینه‌های بیشتری برای این ساعت هوشمند خود در زمینه رنگ‌بندی و نوع بند آن در نظر بگیرد، این امکان و احتمال هست که بتواند آن را حتی به قیمت بالاتری به فروش برساند.

از دیگر سو، گفته می‌شود که قرار است LG Watch Style به همراه LG Watch Sport عرضه شود. در همین زمینه شایعه شده است که LG Watch Sport دارای قابلیت‌های بیشتری خواهد بود و قیمت بالاتری برای آن در نظر گرفته می‌شود.

از دیدگاه فنی و تخصصی، ساعت هوشمند LG Watch Sport دارای ویژگی‌هایی از قبیل اینترنت LTE، درگاه ارتباطی NFC، نمایشگر ضربان قلب، GPS، مقاومت در برابر آب و صفحه نمایش با میزان وضوح بیشتری است. بنابراین، به نظر می‌رسد که دست کم ۱۰۰ دلار گران‌تر از ساعت هوشمند LG Watch Style باشد.

ساعت‌های هوشمند LG Watch Style و LG Watch Sport روز ۹ فوریه در کنار پلتفرم Android Wear 2.0  که موتور محرک آنها است رونمایی می‌‌شوند. این امید نیز هست که ساعت‌های هوشمند ال جی بتواند قدرت واقعی سیستم عامل جدید گوگل را به منصه ظهور برساند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Upcoming-LG-Watch-Style-may-start-at-249_id90474″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار