حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Moto Z 2017 با اسکنر عنبیه چشم همراه است

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، موتورولا

شرکت موتورولا در سال‌های گذشته یکی از تولیدکننده پیشرو در صنعت تلفن‌هوشمند محسوب می‌شد اما با خریداری آن توسط لنوو از محبوبیت گذشته فاصله گرفته و حال به نظر می‌رسد در سال جاری باید شاهد محصول بزرگی از سوی این کمپانی باشیم.

این کمپانی قصد داشته در سال جاری همچون سال‌های گذشته پرچم‌دار جدیدی را معرفی کند که با ویژگی‌های بزرگی همراه است. نسل جدید Moto Z که تحت عنوان Moto Z 2017 بوده براساس گزارش‌های تازه انتشار یافته، با اسکنر عنبیه چشم از راه می‌رسد.

۳۳۴۲۷-۱d2a3a09

اسکنر مورد نظر که پیش از این در برخی پرچمداران چون گلکسی‌نوت ۷ و لومیا ۹۵۰/۹۵۰XL به کار گرفته شد، می‌تواند امنیت دستگاه را بالا برده تا هر فردی دسترسی به اطلاعات گوشی‌هوشمند شما نداشته باشد.

در کنار این اسکنر، مشخصاتی چون حافظه رم ۴ گیگابایتی، سیستم‌عامل اندروید ۷٫۱٫۱، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و برخی دیگر سایر مشخصات Moto Z 2017 را تشکیل می‌دهند. به هر حال باید تا MWC 2017 منتظر ماند تا شرکت موتورولا این پرچمدار را معرفی کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.nextpowerup.com/news/33427/motorola-moto-z-2017-confirmed-to-have-iris-scanner/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saeed

اول ماکروسافت در مدل های۹۵۰ استفاده کرده بعد سامسونگ،تو این هفته میخواستم موتو زد فورس بگیرم اما الان با این خبر و توربو ۳. ادم میمونه چیکار کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH