حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قول سامسونگ برای برطرف کردن مشکل تازه گوشی Galaxy S7 Edge

شرکت سامسونگ وعده داد که همه گوشی‌های Galaxy S7 Edge که در صفحه نمایش آنها خط ارغوانی رنگ ظاهر شده است را تحت شرایطی تعمیر کند.

بسیاری از دارندگان گوشی Galaxy Note 7 ساخت سامسونگ گوشی خود را تحویل دادند و به جای آن گوشی Galaxy S7 Edge گرفتند اما ظاهرا این گوشی نیز خالی از عیب و ایراد نیست.

در خلال چند روز گذشته، بسیاری از دارندگان گوشی Galaxy S7 Edge گزارش داده‌اند که با صفحه نمایش این گوشی به مشکل بزرگ برخورد کرده‌اند چراکه یک خط ارغوانی رنگ در قسمت بالا تا پایین صفحه نمایش گوشی Galaxy S7 Edge ظاهرا شده است.

۳۳۳۲۳-۶۹d70558_945_556

به نظر می‌رسد که سامسونگ از معضل و مشکل با اطلاع است چون تایید کرده است که این خط عمدتا در اثر شکسته شدن صفحه نمایش گوشی پدیدار می‌شود اما در مواردی نیز ممکن است بدون آسیب دیدن صفحه نمایش این خط ارغوانی رنگ خودنمایی کند.

خبر خوب برای دارندگان گوشی Galaxy S7 Edge که با چنین مشکلی دست به گریبان هستند این است که شرکت سامسونگ که این مشکل را برای گوشی‌هایی که همچنان از ضمانت برخوردارند برطرف می‌کند. البته به شرط آن که خط ارغوانی مورد بحث در اثر شکستگی و وارد شدن ضربه به صفحه نمایش گوشی ایجاد نشده باشد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33383/samsung-promises-to-repair-all-galaxy-s7-edge-devices-affected-by-purple-line-issue/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
etemadian

چرا عدد ۷ با سامسونگ سر ناسازگاری دارد ، واقعا امسال برای سامی سال بدی بود هم ضرر اقتصادی کرد هم ضرر آبرویی و هم ضرر از بین رفتن اعتماد کاربران که قطعا در میزان فروش محصولات بعدی تاثیر گذار خواهد بود ، امیدوارم زودتر مشکلاتش حل بشه و دوباره به رقابت با بزرگان برگرده .

rwgni

ولی من معتقدم سال ۲۰۱۶هر چند برا سامسونگ ضرر داشت اما اعتماد مشتریارو جلب کرد
گوشی بعدیشو با خیال راحت میشه خرید و مطمئن بود اگه مشکلی داره شرکت پشتشو خالی نمیکنه و با احترام کامل مشکلتو حل میکنه که به مشتری حداقل ضرری هم نرسه

mega08

کلا آیفون ۷ مشکل خورد . این عدد ۷ خیلی بد یومن بوده
در کل برا من که تا الان چنین مشکلی پیش نیومده.
ولی سامسونگ تو میانرده و پایین رده اصن خوب کار نکرده. سری j 2016 و پرایم. گوشی های جالبی در نیومده. حداقل برا ما اینجوری بود از هر ۵تا فروش سری j دوتاش میارن بفرستیم نمایدگی .ب خاطر هنگگ و مسائل دیگه…
الان نبض میان رده بازار ب جرات میشه گفت در دست هواووی با گوشی های با کیفیتی(بدنه) پر امکانات و قیمت معقول. اصن برگشتی نداشته برامون

MOAZEZ

کجان طرفداراش که میگفتن دروغه این خبر؟ سامسونگ یعنی بی کیفیت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار