حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ‌تی‌سی احتمالاً در سال ۲۰۱۷ پرچم‌دار مجهز به اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه خواهد کرد

شرکت اچ‌تی‌سی اویل همین ماه در نمایشگاه CES پرچم‌دار جدید U Ultra خود را معرفی کرد؛ یک دستگاه پیشرفته که به نمایشگر ۲K، نمایشگر ثانویه و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. اما از آنجایی که این پرچم‌دار با تکنولوژی سال گذشته کوآلکام یعنی چیپست پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ تولید شده، طرفداران محصولات اچ‌تی‌سی نگران محصولات این شرکت در سال ۲۰۱۷ هستند؛ اما در مصاحبه‌ای که Tbreak با مدیر بخش گوشی‌های هوشمند شرکت اچ‌تی‌سی منتشر کرده است، چیالین چانگ خیال طرفداران محصولات این شرکت را راحت کرده و از دستگاه پرچم‌دار دیگری برای سال ۲۰۱۷ که با آخرین و قوی‌ترین نسل از پردازنده‌های موبایلی تولید خواهد شد، خبر داده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

آقای چانگ به این سؤال است که آیا U Ultra تنها پرچم‌دار اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود، این‌گونه پاسخ داده است:

هرگاه یک پردازنده جدید تولید شده که ما بتوانیم از آن استفاده کنیم، ما همیشه جلودار بهره‌برداری از این محصولات بوده‌ایم. برخی درباره زمان عرضه صحبت می‌کنند، درحالی‌که این زمان از ۹ ماه قبل تعیین شده است. اکنون نیز زمانی که پرچم‌دار قدرتمند بعدی دنیای پردازنده‌ها روانه بازار شود، اچ‌تی‌سی یکی از اولین شرکت‌هایی خواهد بود که محصول خود را با این پردازنده معرفی خواهد کرد.

با توجه با این پاسخ آقای چانگ به نظر می‌رسد شرکت اچ‌تی‌سی مدت‌ها در حال آماده‌سازی U Ultra بوده و تعمداً این دستگاه را پیش از آخرین نسل پردازنده‌های موبایلی روانه بازار کرده است.

آقای چانگ در ادامه افزوده:

وقتی به عقب نگاه می‌کنیم می‌بینیم که اچ‌تی‌سی همیشه پیش از عرضه جدیدترین پرچم‌دار دنیای پردازنده‌ها یک محصول تازه معرفی می‌کند تا در بازار پیشرو باقی بماند. اما با اطمینان به شما میگویم که وقتی پردازنده جدید عرضه شود اچ‌تی‌سی یک پرچم‌دار دیگر خواهد داشت.

باوجوداینکه آقای چانگ صراحتاً از اسنپدراگون ۸۳۵ نام نبرده است اما کاملاً مشخص است که صحبت‌های وی به این چیپست رده‌بالا که قلب تپنده پرچم‌داران ۲۰۱۷ خواهد بود، مربوط می‌شود.

اکنون صحبت کردن درباره‌ی زمان عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی کار بیهوده‌ای است زیرا همه می‌دانیم عرضه اولیه اسنپدراگون ۸۳۵ برای سامسونگ گلکسی S8 رزرو شده است و بر همین اساس به‌راحتی می‌توان حدس زد که پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی پیش گلکسی S8 عرضه نخواهد شد و یا نهایتاً بلافاصله بعد از آن عرضه می‌شود؛ این یعنی نزدیک‌ترین زمان ممکن برای معرفی این دستگاه ماه مه یا ژوئن خواهد بود، که ما فکر می‌کنیم حتی این برهه زمانی نیز دور از انتظار است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/HTC-to-launch-Snapdragon-835-powered-flagship-in-2017_id90413″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش