حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

«پراید» نخستین گوشی هوشمند سامسونگ با سیستم عامل تایزن ۳٫۰ است

سامسونگ احتمالا کار بر روی Tizen 3.0 را تمام کرده باشد که در این صورت قاعدتا باید شروع به ساخت دستگاه‌هایی با سیستم عامل جدید کند.

نخستین گوشی هوشمند حامل سیستم عامل Tizen 3.0 که سامسونگ تصمیم به ساخت آن دارد “پراید” (Pride) نام گرفته است.

گزارش‌های جدید مدعی هستند که سامسونگ برنامه دارد تا گوشی هوشمند Tizen 3.0 را در همان بازاری عرضه کند که Samsung Z2 به فروش رفته است. از مشخصات این گوشی جزییاتی در دست نیست اما به طور قطع می‌دانیم که در قالب مدل SM-Z250F بیرون می‌آید.

منابع خبری می‌گویند که سامسونگ برنامه‌ریزی تا قابلیت کنترل صدای گوشی پراید را بیش از بخش سخت‌افزاری آن در بازار جا بیندازد و به این دلیل که سیستم عامل Tizen 3.0 از چنین قابلیت‌هایی پشتیبانی می‌کند، این امر برای سامسونگ بدیهی و طبیعی به نظر می‌رسد که برای قابلیت‌هایی شروع به تبلیغ کند که به برجسته شدن محصولاتش منجر شود.

مشخص نیست که به طور دقیق چه زمانی این گوشی هوشمند رونمایی می‌شود ولی مراحل ساخت آن در کشورهایی مانند هند، بنگلادش و نیجریه صورت می‌پذیرد. اروپایی‌ها احتمالا می‌توانند گوشی هوشمند سامسونگ با سیستم عامل Tizen 3.0 را تنها از روسیه خریداری کنند.

همچنین بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ گوشی‌های هوشمند تایزن را به این زودی‌ها در ایالات متحده آمریکا عرضه کند زیرا هدف این است تا چنین دستگاه‌هایی ابتدا به ساکن جای خود را در بازارهای جهانی باز کنند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Pride-to-be-the-first-smartphone-to-run-Tizen-3.0-OS_id90322″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

پراید!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار