حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درنگی بر دو ساعت اندرویدی در راه ال‌جی

در روزهای پایانی سال پیش، گزارش داده شد که گوگل در حال کار بر روی دو دستگاه پوشیدنی است که در روزهای آغازین سال ۲۰۱۷ راه به بازار پیدا می‌کنند اما اکنون خبر آمده است که شرکت ال جی دو نوع ساعت مچی در دست ساخت دارد و این مطلب بنا دارد تا نگاهی اجمالی به آنها داشته باشد.

اگر تصاویر درآمده از این ساعت‌ها درست و حقیقی باشند، می‌توان این گفته گزارش‌ها را باور کرد که با دو نوع ساعت متفاوت پس از گذشت مراحل ساخت روبه‌رو خواهیم شد. در تصویر سمت چپ شما شاهد ساعت LG Watch Sport هستید و تصویر سمت راست که ساعتی کوچک‌تر را نشان می‌دهد Watch Style نام دارد.

ساعت مدل Sport اندکی ضخیم‌تر است و با ضخامت ۱۴٫۲ ساخته خواهد شد و دارای صفحه نمایش OLED 1.38 اینچی است. این ساعت همچنین مجهز به رم ۷۶۸MB، حافظه ۴GB و باتری ۴۳۰ میلی آمپر ساعتی است. در مورد این ساعت شایعه شده که تنها این نمونه ساعت با آنتن تلفن همراه LTE روانه بازار می‌شود.

ساعت مدل Style که باریک‌تر و کوچک‌تر از قبلی است، ۱۰٫۸ میلی متر ضخامت و صفحه نمایش ۱٫۲ اینچی از نوع OLED دارد. مقدار رم این ساعت ۵۱۲MB، رم ۴GB و باتری آن ۲۴۰ میلی آمپر ساعتی است. متاسفانه اطلاعی از نوع چیپست این ساعت‌ها موجود نیست اما خوشبختانه مدت زمان زیادی برای رسیدن این ساعت‌های مجهز به Android 2.0 انتظار نخواهیم کشید چون قرار است که ۹ فوریه موجود شوند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.neowin.net/news/this-could-be-our-first-look-at-lgs-upcoming-android-wear-20-wearables”]neowin[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار