حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

داغی که سامسونگ بر دل گوشی LG G6 گذاشت!

آن طور که شرکت رسانه‌ای و مجله آمریکایی فوربز در تازه‌ترین گزارش خود نوشته گوشی هوشمند  LG G6 که بنا است تا به شکل رسمی در روزهای پایانی ماه فوریه در همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ معرفی و در ماه مارس منتشر و عرضه شود به جدیدترین چیپست پردازنده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز نخواهد شد.

یک منبع خبری موجود در شرکت ال جی فاش کرده است که این گوشی در نهایت به اسنپدراگون ۸۲۱ رضایت خواهد داد که اگرچه چیپست قدرتمندی است اما هر چه باشد به پای اسنپدراگون ۸۳۵ نمی‌رسد.

فوربز همچنین خاطرنشان کرده است که اسنپدراگون ۸۳۵ قرار است که تا پیش از ماه آوریل در سطحی گسترده و وسیع موجودیت پیدا کند زیرا سامسونگ همه موجودی این تراشه را برای به کارگیری در گوشی پرچمدار خود یعنی Galaxy S8 در اختیار خود گرفته و چیزی برای دیگر شرکت‌های سازنده تلفن همراه باقی نگذاشته است.

مجله فوربز از سوی دیگر به این شایعه دامن زده است که گوشی Galaxy S8 روز ۱۴ آوریل در کره جنوبی عرضه می‌شود. از قرار معلوم بیشتر رقبای سامسونگ که در صدر همه آنها ال جی جا خوش کرده است چاره‌ای جز این ندارند که به دیگر موتورهای پردازشگر موبایل دل خوش کنند وگرنه از گوشی‌های رده بالای آنها تا پیش از آوریل خبری نخواهد شد.

هم چنانی که شما نیز ممکن است بدانید، شرکت کوالکام تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ را با همکاری و تعامل سامسونگ ساخته و توسعه داده است. سامسونگ با این راهکار خواسته تا از بابت عدم کمبود گوشی‌های پرچمدار نسل آینده خود آسوده خاطر شود حتی اگر در این راه به دیکر شرکت‌ها صربه و آسیب وارد شود. از جمله این شرکت‌ها می‌توان و باید از شرکت اچ تی سی نام برد که به اسنپدراگون ۸۲۱ از نوع U Ultra بسنده کرد چون او نیز همانند ال جی راه دیگری پیش روی خود نمی‌دید.

هنوز زمان زیادی از آن هنگام نگذشته که ال جی اعلام کرد گوشی G6 او یک “گوشی هوشمند ایده‌آل” خواهد بود چون ادعا می‌کرد مجهز به قابلیت‌هایی مانند مقاوم در برابر آب و صفحه نمایش بزرگ با میزان وضوح ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل است.

حال باید دید که گوشی G6 با چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ که یک گام عقب‌تر از اسنپدراگون ۸۳۵ است واقعا “گوشی هوشمند ایده‌آل” از آب درمی‌آید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/LG-G6-no-Snapdragon-835_id90301″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohamad

بهتر بود ال جی صبر کنه که اسنپ ۸۳۵ در دسترس قرار بگیره حالا حتی اگه به قیمت دیرتر معرفی شدن و عرضه به بازار باشه

ARMTIN

یعنی احمق تر از LG ندیدم
خب چه نیازی G6 الا معرفی کنه ؟؟؟؟
خب V20 همین کار داره با چیپست s821 انجام میده
بنظر من بهار ۲۰۱۷ زمان مناسب تر برای معرفی G6 هست

MOAZEZ

همیشه یجای کار الجی میلنگه. طرفداراش فقط باید دعا کنن این صفحه نمایش داغونش درست بشه بنظرم

pey_nik

تو این چند سال باطری پرچمدارش از آخر همش اول بوده

kingkiller1993

سامسونگ از سیاست های کثیف خوب استفاده میکنه
البته اگر کمپانی های بزرگ اینکارو نکنن نمیتونن قدرتمند بشن
همیشه میگن برای بزرگتر شدن باید پا رو کوچکترها گذاشت !!!
ولی جای یک کمپانی چیپست سازی خوب که رقیب اگزینوس و اسنپدرگون بشه واقعا خالیه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار