حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال رونمایی گوشی پرچمدار Galaxy S8 سامسونگ همزمان در آمریکا و اروپا

حالا که همه چیز برملا شده و ما می‌دانیم که گوشی Galaxy S8 سامسونگ ماه آینده در همایش جهانی موبایل رونمایی نمی‌شود، حداقل کاری که می‌توانیم بکنیم این است که درباره معرفی پرچمدار جدید در شرف اعلام حضور این شرکت پیش ‌بینی‌هایی انجام بدهیم.

حتی پیش از این که سامسونگ اعلام کند که Galaxy S8 در اواخر ماه فوریه معرفی نخواهد شد، خبر رسید گزارشی از شایعات مطرح شده درباره این پرچمدار در نمایشگاه همایش جهانی موبایل ارایه می‌شود اما محتویات آن به اطلاع عموم نخواهد رسید.

منبع این شایعات ادعا کرده که گوشی هوشمند Galaxy S8 در ۲۹ ماه مارس در برابر دیدگان همه قرار خواهد گرفت و اواخر ماه فوریه سر از بازارهای جهانی در خواهد آورد. فرد فاش کننده همین خبر به تازگی اعلام کرده است که اطلاعات بیشتری وجود دارد مبنی بر این که گوشی Galaxy S8 در رویدادی معرفی می‌شود که سامسونگ قصد برگزاری آن را در چند شهر ایالات متحده آمریکا و اروپا دارد.

اگر نگاه دقیقی به رویدادهای پیشین سامسونگ بیندازیم، اذعان خواهیم کرد که در خوش‌بینانه‌ترین حالت این رویداد شامل نشست خبری در نیویورک و لندن خواهد بود.

برپایه اعلام همین منبع خبری، گوشی Galaxy S8 قرار است تا از حمایت یک کمپین تبلیغاتی بهره بگیرد. همچنین انتظار این است که در ۱۷ هفته دیگر در قفسه و ویترین فروشندگاه موبایل جا خوش کند که به معنای آن است که در اواخر ماه آوریل در معرض فروش قرار خواهد گرفت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Rumor-Samsung-Galaxy-S8-to-be-unveiled-on-March-29-in-the-US-and-Europe_id90297″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Quality

کاش توی MWC معرفی میکرد! این نمایشگاه بدون پرچمدار سامسونگ مطمئنا مثل سال های قبل نخواهد بود!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار