حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جدید یوگابوک لنوو در آمازون آشکار شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، لنوو

در نمایشگاه IFA 2016 ماه سپتامبر شرکت لنوو از دستگاه یوگابوک خود در دو مدل اندرویدی و ویندوزی رونمایی کرد و حال به نظر می‌رسد باید منتظر نسخه جدید این تبلت شرکت لنوو باید بود. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

لنوو وعده داده نسخه کرومی این تبلت در کار خواهد بود و حال به نظر می‌رسد باید در آینده شاهد مدل‌های بیشتری از یوگابوک باشیم. به تازگی در آمازون نسخه ۱۲٫۲ اینچی آن آشکار شده که شامل مشخصات میان‌رده‌ای می‌شود.

از جزئیات سخت‌افزاری آن می‌توان به صفحه‌نمایش ۱۲٫۲ اینچی ۸۰۰*۱۲۸۰ پیکسلی، حافظه رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، پردازنده Atom x5-Z8550 با معماری Cherry Trail اینتل، یک پورت USB 3.0 نوع C، پورت USB 2.0، وای فای ۸۰۲٫۱۱n، بلوتوث ۴٫۱ و صفحه‌کلید منحصربفرد Halo اشاره داشت.

قیمت نسخه ۱۲٫۲ اینچی با سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ مارشملو بیش از ۲۹۹ دلار در نظر گرفته شد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا لنوو قصد عرضه چنین نسخه‌ای را دارد یا خیر.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33334/larger-and-cheaper-lenovo-yoga-book-spotted-on-amazon/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH