حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ با سهم ۱۱٫۸ درصدی همچنان در جایگاه دوم بازار نیمه‌هادی‌ها جهان باقی ماند

بر اساس آخرین اطلاعات بازار نیمه‌هادی‌ها در سال ۲۰۱۶، فروش این محصولات نسبت به سال گذشته ۱٫۵ درصد افزایش داشته است و درمجموع به رقم ۳۳۹٫۷ میلیارد دلار در سال رسیده است. ۲۵ تولیدکننده‌ی برتر نیمه‌هادی‌ها درمجموع نسبت به سال گذشته ۷٫۹ درصد افزایش فروش را تجربه کرده‌اند؛ این شرکت‌ها درمجموع ۷۵٫۹ درصد این بازار را در اختیار دارند. شرکت اینتل با سهم ۱۵٫۹ درصدی در این بازار برای ۲۵ سال متوالی در جایگاه اول باقی‌مانده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

سامسونگ الکترونیک نیز با سهم ۱۱٫۸ درصدی در بازار نیمه‌هادی‌ها برای ۱۵ سال متوالی در جایگاه دوم باقی‌مانده است. دو شرکت کوآلکام و SK Hynix هم به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند. پیش از این فروش چیپست‌ها با توجه به پیشرفت صنعت تلفن‌های هوشمند و بازار حافظه‌ها رشد ۹٫۶ درصدی را داشتند، درحالی‌که پس از آن و با افول کامپیوترهای خانگی و تبلت‌ها، میزان فروش نیز ۸٫۳ درصد کاهش یافت.

سامسونگ در تلاش است تا سهم بزرگ‌تری از این بازار را به‌دست آورد و در همین راستا همکاری‌های خود را با شرکای تازه درزمینه‌ی تولیدات نیمه‌هادی‌ها گسترش داده تا مسیرهای پیشرفت تازه‌ای را در برابر خود ایجاد کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.sammobile.com/2017/01/20/samsung-retains-second-place-in-global-chip-market-with-11-8-percent-share/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش