حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر لو رفته از Huawei P10 چه جزییاتی را در مورد این گوشی هوشمند فاش می‌کند؟

گوشی هوشمند پرچمدار هووآوی موسوم به P10 تا یک ماه دیگر از راه می‌رسد ولی برای آن دسته از کسانی که اطلاع و آشنایی چندانی با این گوشی ندارند و در عین منتظر روز بزرگ معرفی آن هستند چند خبر خوب رسیده است.

اول این که چند تصویر رندر شده از این گوشی هوشمند به تازگی در چین منتشر شده است که می‌تواند به بررسی نسبتا دقیق آن کمک کند. از این تصاویر، دو تصویر مربوط به قسمت جلویی گوشی P10 است و تصویر سوم نمایی از قسمت پشت آن به نمایش گذاشته است.

alleged-huawei-p10-1

اگر این تصاویر به معنای حقیقی کلمه واقعی باشند، در آن صورت ثابت می‌کنند که هووآوی تصمیم گرفته است تا حسگر اثر انگشت را روی قسمت جلوی گوشی قرار بدهد که به احتمال زیاد زیر دکمه فیزیکی هوم جا خوش می‌کند.

از مشخصات برجسته قسمت پشتی این گوشی همین بس که دوربینی دوگانه با لنز Leica خودنمایی می‌کند که پیشتر هم در گوشی پرچمدار P9 به کار رفته است. همچنین یک فلش دوتایی در کنار دوربین‌ها، که مجهز یه فوکوس اتوماتیک لیزری هستند، نشسته است.

alleged-huawei-p10-2

گوشی هوشمند پرچمدار Huawei P10 قرار است تا با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی دوسو خمیده عرضه شود که گفته می‌شود از فن‌آوری Quad HD با میزان وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پشتیبانی می‌کند. طراحی این گوشی همانند مدل قبلی یعنی P9 معقول و منطقی است با این تفاوت که در مدل P9 حسگر اثر انگشت در قسمت پشت گوشی قرار داشت.

یکی از موضوعاتی که همچنان در هاله‌ای ابهام قرار دارد این است که با توجه به شایعات رایج در خصوص عرضه احتمالی گوشی P10 Plus آیا شرکت چینی هووآی گوشی P10 را در دو مدل عرضه می‌کند یا خیر؟

alleged-huawei-p10

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-P10-leaks-out-in-press-renders-with-curved-display-front-fingerprint-sensor_id90227″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار