حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بخش کامپوننت MSI ، شرکت سیاره سبز (گرین) را به عنوان نماینده رسمی خود معرفی کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | MSI، اخبار

طی مراسمی که در روز چهارشنبه به میزبانی همزمان سیاره سبز (گرین) و شرکت msi و با حضورخبرنگاران حوزه آی تی برگزار شد. در این مراسم شرکت سیاره سبز (گرین) به معرفی مادربردهای سری Kaby Lake msi پرداخت.

کریس وانگ (مدیرفروش محصولات msi در ایران) به عنوان اولین سخنران این مراسم به سخنرانی پرداختند. ایشان بعد از خوش آمدگویی به حضار به فعالیت مستقیم این شرکت در ایران پرداختند و فعالیت این شرکت درحوزه گیمینگ و مسابقات را گسترده تر خواهد شد. مادربردهای msi که همیشه از گارانتی سه ساله برخوردار بودند، این روند همچنان ادامه خواهد داشت و گارانتی محصولات سخت افزاری به سه شرکت سیاره سبز، ایستا و تجارت ماندگار سپرده شده است.

در ادامه صحبت از تالارهای گفتگو وب سایت های سخت افزار پشتیبانی آنلاین msi support را نیز معرفی کردند. جناب مهدی میرنقی مدیر بازاریابی شرکت گرین در خصوص سیاست های این شرکت در خصوص افزایش سبدکالای محصولات اعلام کردند که گرین فعالیت های خود را در بخش های مختلف حوزه آی تی گسترش داده و علاوه بر افزایش سبدکالا بخش گارانتی خود را نیز مجهز به جدیدترین سیستم های روز دنیا نیز تغییر داده اند.

حسام شالیکاران کارشناس فنی گرین به معرفی محصولات مادربردهای سری Kaby Lake در ایران پرداختند. حسام شالیکاران با اشاره به اینکه پس از معرفی نسل جدید پردازنده‌های اینتل با معماری Kaby Lake شرکت‌ MSI نسل جدید مادربردهای خود را معرفی کرد که در میان آنها سری Enthusiast را می‌توان مادربردهای حرفه‌ای و فوق حرفه‌ای MSI دانست که قابلیت‌های بسیار خوبی دارند.

وی افزود: سری بعدی سری ‍پرفورمنس MSI است که عملکرد بسیار خوب اما با بودجه کمتر را برای کاربران به همراه دارد. اما خانواده یا سری سوم سری آرسنال مادربردهای MSI است که برای کاربران با بودجه محدود و میان‌رده در نظر گرفته شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....