حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ لوله‌های مسی انتقال حرارت در گلکسی اس ۸ به کار می‌برد؟

خبر جالبی منتشر شده مبنی بر این که شرکت ال‌جی قصد دارد تا در گوشی بعدی خود یعنی LG G6 از لوله‌های مسی برای خنک کردن آن استفاده کند و معتقد است که با این روش نه تنها گوشی به خوبی خنک می‌شود بلکه خطر ناشی از گرم شدن زیاد دستگاه را که منجر به انفجار می‌شود تا حدود زیادی کاهش می‌دهد.

گویا استفاده از این تکنیک فقط محدود به ال‌جی نمی‌شود زیرا آن گونه که دیجی تایمز (DigiTimes) گزارش داده به نظر می‌رسد که سامسونگ نیز به فکر به کارگیری روش خنک کردن گوشی موبایل با لوله مسی برای استفاده در گوشی Galaxy S8 خود افتاده است.

هم ال‌جی و هم سامسونگ رقیب‌های قدرتمندی در زمینه تکنولوژی هستند که سایه به سایه هم حرکت می‌کنند و از این رو هیچ جای تعجب نیست اگر بشنویم که هر دو شرکت درصدد بهره‌گیری از لوله‌های انتقال حرارت در گوشی‌های هوشمند جدید خود باشند.

موضوع استفاده از لوله‌های مسی انتقال حرارت در مورد ال‌جی کم و بیش تایید شده است اما در خصوص سامسونگ فعلا فقط در حد خبر و گزارش است و هنوز قطعیت پیدا نکرده است اما با این حال چون سامسونگ تجربه فاجعه گوشی نوت ۷ را از سر گذرانده هیچ بعید و دور از انتظار نیست که این شرکت نیز برای رعایت جوانب احتیاط و ایجاد ایمنی در گوشی‌های خود به چنین شیوه‌ای رو بیاورد.

به هر تقدیر، انتظار می‌رود تا سامسونگ در این باره شفاف‌سازی کند و قبل از عرضه گوشی galaxy s8 در موعدهای مقرر موضوع استفاده از لوله‌های مسی انتقال حرارت را در این دستگاه روشن کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2017/01/galaxy-s8-heat-pipes-rumor/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار