حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این پنل‌های جلویی مربوط به گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus هستند؟

آخرین شایعه مربوط به سامسونگ گلکسی S8 از آماده‌سازی این پرچم‌دار سامسونگ برای کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ خبر داده است؛ هرچند که تا ۲۹ مارس نمی‌توانیم با مهم‌ترین گوشی سال‌های اخیر سامسونگ ملاقات کنیم. گلکسی S8 اولین پرچم‌دار این شرکت در بازار پس از فاجعه نوت ۷ محسوب می‌شود و بر اساس گزارش‌ها در هفدهمین هفته‌ی سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد، یعنی زمانی بین ۲۴ تا ۳۰ آوریل.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

هیچ‌کدام از تاریخ‌های رونمایی و عرضه‌ی این محصول تأیید نشده و همچنین هیچ تصویر تأییدشده‌ای از S8 به دست نیامده است. اما ادعا شده که تصویر زیر پنل جلویی هردو مدل ۵٫۷ اینچی سامسونگ گلکسی S8 و ۶٫۲ اینچی سامسونگ گلکسی S8 Plus را نشان می‌دهد؛ همان‌طور که می‌بینید هر دو مدل نمایشگر دو طرف خمیده خواهند داشت و این موضوع مؤید خبری است که پیش‌تر از حذف نمایشگر تخت در S8 خبر داده بود؛ به‌علاوه حاشیه‌های این محصول واقعاً باریک هستند. اما ازآنجایی‌که هیچ مدرکی برای اثبات صحت این تصویر وجود ندارد به شما توصیه می‌کنیم همچنان نامطمئن به آن نگاه کنید.

fp

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Are-these-the-front-panels-for-the-Samsung-Galaxy-S8-and-Samsung-Galaxy-S8-Plus_id90129″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

Wow

Nice Tech

خیلی خوشگله انصافا اگه این باشه

پ.ن : بعضیا چون فن برندای دیگه هستن میان میگن کار با صفحه نمایش بدون حاشیه و اج سخته و اگه بخوره زمین فاتحه ی صفحه رو باید خوند و از این قبیل حرفا
باید بگم که فقط چون برندشون همچین هنری نداره این ویژگی رو بد میدونن
به قول معروف روباه دستش به انگور نمیرسه میگه ترشه !
ما که با نوت ۵ و اس ۷ اج هیچ گونه مشکلی از قبیل تاچ ناخواسته و سقوط نداشتیم
مطمئنم این s8 خیلی هارو شاد و خیلیای دیگه رو “به شدت” “غمگین” میکنه…!!!

Mohamad

واقعا عالیه
به قول دوستمون فقط کسایی که پیشرفت سامسونگ رو نمیخوان میان ایراد میگیرن مطمئنم اس ۸ یه گوشیه تک و یه هیولا میشه قطعا فقط یه بحثی که هست اگه دومدل بده با صفحه نمایش ۵/۲اینچ و ۵/۷اینچ به نظرم بهتره چون خیلیا دستای بزرگی ندارن وبراسون کار با گوشیه بزرگ سخته مثل اغلب خانومها اما من خودم به شخصه گوشی ۵/۷اینچ رو میپسندم و چینی ها هم نشون دادن بیشتر دنبال گوشیای بزرگن امایه مسئله دیگه که هست سامسونگ تونسته حاشیه رو کم کنه و این به معنیه اینه که گوشی با سایز قبلی دستت میگیری اما با صفحه نمایش بزرگتر و کیه که از صفحه نمایش بزرگ بدش بیاد؟

اما این گوشی نسبت صفحه به بدنش خیلی بیشتر از قبلیاس فقط خداکنه اثر انگشت پشتش نباشه بهتره

درکل خیلی به اس ۸ امیدوارم وامید دارم امسال سامسونگ بتونه همه رو راضی کنه

Mohamad

بالای صفحش اونهمه سوراخه اونا مال چیه؟

یکی دوربین جلو یکی وسط جای گوشی یکی حسگر نزدیکی یکی سنسوراسکنر چشم یکی چراغ نوتیفیگیشن شاید

دوتای دیگه میمونه اونا برا چیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش