حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نخستین ساعت هوشمند گوگل در ۹ فوریه معرفی می شود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، گوگل

شرکت گوگل انتظار می‌رود بروزرسانی اندروید ور ۲٫۰ را باتوجه به شایعات در ۹ فوریه منتشر کند و حال به نظر می‌رسد باید در این تاریخ شاهد معرفی نخستین ساعت‌هوشمند کمپانی مطرح باشیم. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

ساعت‌های‌هوشمند گوگل با نام Watch Sport و Watch Style در این روز معرفی می‌شوند و هر دو محصول توسط LG توسعه پیدا کردند. این گزارش می‌افزاید که ساعت‌ها از ۱۰ فوریه وارد بازار ایالات‌متحده خواهند شد و مدتی بعد در دیگر نقاط به فروش خواهند رسید.

مدل رده‌بالا با نام Watch Sport به صفحه‌نمایش ۱٫۳۸ اینچی OLED با رزولوشن ۴۸۰*۴۸۰ پیکسلی و ضخامت ۱۴٫۲ میلی‌متری، استاندارد IP68 ، حافظه رم ۷۶۸ مگابایتی، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی و باتری ۴۳۰ میلی‌آمپری مجهز است.

در سوی دیگر Watch Style ضخامتی ۱۰٫۸ میلی‌متری داشته و شامل مشخصاتی چون صفحه‌نمایش ۱٫۲ اینچی OLED ، حافظه رم ۵۱۲ مگابایتی، حافظه رم ۴ گیگابایتی، باتری ۲۴۰ میلی‌آمپری و برخی دیگر می‌شود.

هر دو مدل از NFC، ۳G و LTE پشتیبانی می‌کنند و با سنسور اثر انگشت و GPS همراه هستند. متاسفانه قیمت نامشخص باقی مانده و برای دریافت حقیقت باید تا ۹ فوریه منتظر ماند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33193/google-to-unveil-its-first-smartwatches-on-february-9/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH