حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عجیب ولی واقعی؛ تبلت ۶ اینچی فوجیتسو با ویندوز ۱۰!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows، اخبار، تبلت، سیستم عامل

شرکت ژاپنی فوجیتسو اعلام کرد که شروع به تولید مجموعه جدیدی از تبلت‌ها و کامپیوترها مخصوص کسب و کار با بهره‌مندی از ویندوز ۱۰ کرده است.

این اتفاق کمی نادر است که شرکتی اقدام به تولید تبلتی معمولی با ویندوز ۱۰ کند چون برپایه اعلام شرکت مایکروسافت صفحه نمایش ۷ اینچ و بالاتر جزو حداقل‌های سخت‌افزاری برای به کارگیری ویندوز ۱۰ است.

نخستین تبلت تولیدی فوجیستو با نام و مدل ARROWS Tab V567/P دارای ۲۸۰ گرم وزن است و ۸۵ میلی‌متر عرض دارد. این شرکت ادعا می‌کند که طراحی این تبلت کار مختصصان او است و از هر گونه کپی کار جلوگیری کرده است.

در حالی که این تبلت مجهز به ویندوز ۱۰ است اما شرکت فوجیتسو هیچ اشاره‌ای به علت قیمت ۱۳۰۳ دلاری این تبلت نکرده است چون واقعا برای تبلتی با این ابعاد و اندازه فوق‌العاده گران است.

همچنان که پیشتر گفتیم ویندوز ۱۰ برای تبلت‌های کوچک در نظر گرفته نشده است اما این موضوع بر خلاف این حقیقت است که ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها با صفحه نمایش کوچک‌تر از ۹ اینچ قابلیت به کارگیری است ولی آیا ویندوز ۱۰ واقعا در صفحه نمایش‌های کوچک نیز قابل استفاده است؟

شرکت ژاپنی فوجیتسو می‌گوید که برای رسیدن به تبلت کنونی خود آزمایش‌های گسترده زیادی انجام داده است و به همین علت توانسته است تا مقیاس صفحه نمایش را با سیستم عامل هماهنگ و تنظیم کند.

تبلت ARROWS Tab V567/P قرار است تا از اواسط ماه ژانویه در ژاپن موجود شود؛ هرچند هنوز هیچ فروشنده و فروشگاهی خبر از وجود چنین تبلتی در آینده نداده است. همچنین این تبلت در سه مدل گران قیمت که به مرز ۱۷۵۹ دلار می‌رسند از اوایل فوریه و مارس عرضه می‌شوند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.onmsft.com/news/fujitsu-is-launching-a-6-inch-windows-10-tablet-in-japan”]onmsft[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار