حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌های اندرویدی جدید نوکیا توزیع جهانی می‌شوند

منابع خبری اینترنتی گزارش دادند که گوشی‌های اندرویدی جدید نوکیا ساخت شرکت اچ‌ام‌دی از ماه مارس ۲۰۱۷ (حدفاصل اسفند ۹۵ تا فروردین ۹۶) پس از توزیع در کشور چین به شکل گسترده وارد بازارهای جهانی می‌شوند.

این منابع ادعا کرده‌اند که گوشی‌های هوشمند شرکت اچ‌ام‌دی احتمالا ماه آینده در همایش جهانی موبایل نیز معرفی خواهند شد و پس از آن از ابتدای ماه مارس در کشور الجزایر و چند کشور دیگر توزیع می‌شود.

بازار موبایل الجزایر مانند چند و هند داغ و پر رونق نیست و بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که شرکت اچ‌ام‌دی این کشور را در ردیف کشورهای اورپایی مانند فرانسه و دیگر کشورهای غرب اورپا قرار داده است و پس از آن متوجه سایر نقاط جهان خواهد شد.

یکی از گوشی‌های نوکیا که قرار است تا در همایش جهانی موبایل و در ماه آینده در معرض دید همگان قرار گیرد نسخه جهانی گوشی Noka 6 یعنی نخستین گوشی اندرویدی شرکت اچ‌ام‌دی است. همچنین این انتظار وجود دارد تا نوکیا از گوشی پرچمدار خود و نیز گوشی رده پایین خود موسوم به Nokia E1 در این رویداد جهانی رونمایی کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://nokiamob.net/2017/01/16/rumors-hmd-nokia-smartphones-could-go-on-sale-globally-in-march/”]nokiamob[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hoshang

منتظر رونمایی از پرچم دارشم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار