حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ برای پیشگیری از تکرار فاجعه گلکسی نوت ۷ برنامه دارد

سامسونگ دوباره قول داد که جزییات مربوط به بررسی‌های انجام شده در خصوص انفجار گوشی گلکسی نوت ۷ را در ماه جاری میلادی منتشر کند.

برپایه گزارشی جدید، نتایج تحقیقات و بررسی‌ها قرار است از سوی شرکت سامسونگ روز ۲۳ ژانویه (۴ بهمن ۹۵) یعنی دوشنبه هفته آینده به اطلاع عموم رسانده شود.

پر واضح است که بسیاری از کاربران و به ویژه کسانی که گوشی Galaxy Note 7 داشتند مشتاق و کنجکاو هستند تا از علت اصلی انفجار و آتش گرفتن این گوشی باخبر شوند.

گزارش‌های متعددی درباره علت اصلی وقوع حادثه گوشی Galaxy Note 7 تا به امروز منتشر شده است اما به نظر می‌آید که مساله خیلی پیچیده‌تر از آنی است که بتوان تنها مشکل باتری را در این زمینه دخیل و مسؤول دانست.

همچنین باور بر این است که کوه دونگ ـ جینگ، رییس بخش موبایل شرکت سامسونگ، تصمیم دارد تا از برنامه‌های مجموعه خود برای پیشگیری از تکرار دوباره چنین فاجعه‌ای برای دستگا‌های آینده این شرکت جزییاتی را بیان کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33134/samsung-to-publish-results-of-galaxy-note-7-investigation-on-january-23/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار