حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا گوگل پیکسل و مک‌بوک با هم سازگار نمی‌شوند؟

می‌توان گفت که گوشی گوگل پیکسل تا به امروز یکی از بهترین موبایل‌های اندرویدی بوده است اما متاسفانه از قرار همه چیز بر وفق مراد پرچمدار گوگل نیست چون به تازگی کاربرانی گلایه کرده‌اند که نتوانسته‌اند فایل‌های خود را بین گوشی گوگل پیکسل و مک بوک‌‌های اپل سینک کنند.

هر کسی در ابتدا به کابل یو‌اس‌بی شک می‌کند و بنا را بر خراب بودن آن می‌گذارد. عده‌ای نیز ممکن است فکر کنند انتقال برنامه‌های اندرویدی گوگل در این حالت با خطا مواجه شود اما واقعیت این است نرم‌افزاری که بین گوشی و مک به شکل پل عمل می‌کند از اکتبر ۲۰۱۲ به روزرسانی نشده است و همین مساله در فرآیند سینک مشکل ایجاد می‌کند. سوای از این موضوع که نرم‌افزار مربوطه مدت زمان درازی است دست نخورده باقی مانده، درگاه یو‌اس‌بی Type-C و پروکل مورد استفاده گوگل پیکسل نیز از خیلی وقت پیش روزآمد نشده است.

گذشته از این‌ها، اپلیکیشن HandShaker که کارش انتقال فایل است در این مورد به داد کاربران رسیده است ولی نرم‌افزار پیشنهادی گوگل گره‌ای از کار کسی باز نکرده است. از این رو، شما نیز اگر مک دارید و مدتی است تقلا می‌کنید تا آن را با گوشی گوگل پیکسل خود سینک کنید خوب است بدانید کلید حل مشکل شما در اختیار اپلیکیشن HandShaker است.

خوشبختانه گوگل سابقه خوبی در حل فوری مشکلات مربوط به خود دارد و همیشه ثابت کرده که سر بزنگاه حاضر می‌شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Pixel-wont-sync-with-MacBook-Outdated-Google-software-is-to-blame_id89988″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار