حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باگ‌های نوقا به جان گوشی‌ اچ‌تی‌سی ۱۰ افتادند!

هنوز شیرینی به روزرسانی دارندگان گوشی‌ HTC 10 درست و حسابی به کام آنها ننشسته بود که مشکل جدیدی از راه رسید و به واسطه آن شرکت اچ تی سی ارایه به روزرسانی نوقا را برای موبایل HTC 10 متوقف کرد.

موضوع از این قرار است که به روزرسانی منتشر شده از سوی اچ تی سی مملو از باگ‌های جورواجور است و هنوز این شرکت نتوانسته پی به علت و جزییات آن ببرد و مساله را تشریح کند.

همچنین یک شرکت آلمانی تایید کرده است که به روزرسانی سیستم عامل اندروید نوقا دچار انواع باگ شده است ولی هنوز مشخص نیست که آیا این سیستم عامل در دیگر نقاط دنیا با این مشکل دست به گریبان شده‌ است یا خیر؟

اکنون دارندگان گوشی HTC 10 که دستگاه آنان به اندروید نوقا مجهز شده است و با باگ‌های آن دست و پنجه نرم می‌کنند جز این که صبر کنند تا به روزرسانی دیگری برایشان ارسال شود و مشکل آنها را حل کند کار دیگری از دست‌شان برنمی‌آید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33114/htc-halts-nougat-update-due-to-bugs/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

از مضرات زود ابدیت دادن خخخخخخخ

sars

بعد مدتی یه گوشی خوب هم که اچ تی سی داد بیرون، حالا این دردسر افتاده به جونش

peymanf7

والا من که اپدیت کردم باگی ندیدم که هیچ خیلی هم بهتر شده نه تنها من.تو گروهی هستم که همه ۱۰ داریم مختص ۱۰ هست گروه نزدیک ۷ ۸ نفر دیگه هم اپدیت کردن هیچ مشکلی نداره نمیدونم باگ رو میگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار