حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوالکام وجود گوشی Nokia 8 را تکذیب کرد

گوشی اسرارآمیزی که در نمایشگاه بین‌المللی سی‌یی‌اس دیده و گفته شد که گوشی پرچمدار Nokia 8  است ظاهرا این گونه نیست و شرکت کوالکام این موضوع را تکذیب کرده است.

در معرفی این گوشی نوشتند که چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ محصول شرکت کوالکام در آن به کار رفته است. همچنین گفتند که مجهز به شش گیگابایت و دو بلندگو در قسمت جلو است و دوربین اصلی آن ۲۴ مگاپیکسلی دارای فن‌آوری‌های OIS و EIS و نیز دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسی است.

همه اینها در حالی است که شرکت کوالکام با انتشار نامه‌ای به امضای کاترین بیکر، سخنگوی این شرکت، اعلام کرد که کوالکام به هیچ عنوان وجود چنین گوشی را با مشخصات ذکر شده تایید نمی‌کند. همچنین کوالکام تصریح کرده است که محتوای گزارش‌های منتشر شده در خصوص گوشی موسوم به Nokia 8 صحت ندارد.

بیکر در نامه خود اضافه کرده است که چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ فقط در مدل قبلی گوشی نوکیا به کار رفته است و چنین پردازنده‌ای برای کارگذاری در گوشی Nokia 8 در اختیار شرکت تولید کننده آن قرار نگرفته است.

کاترین بیکر، سخنگوی شرکت کوالکام در نامه خود نوشته است:

«در جریان برپایی نمایشگاه بین‌المللی سی‌یی‌اس شایعاتی درگرفت مبنی بر این که دو گوشی تلفن همراه از نوکیا در این نمایشگاه عرضه شده است که به هیچ عنوان صحت ندارد. بنابراین ما جزییات منتشر شده درباره طراحی جدیدترین گوشی نوکیا را تایید نمی‌کنیم و اعلام می‌کنیم که اسنپدراگون ۸۳۵ برای استفاده در گوشی Nokia 8 در نظر گرفته نشده است.»

با این تفاصیل، بود یا نبود گوشی پرچمدار Nokia 8 در هاله‌ای از ابهام و اسرار قرار گرفت اما این احتمال هست تا آینده چنین گوشی موبایلی ساخته و عرضه شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Qualcomm-says-phone-filmed-at-CES-was-not-a-Nokia-handset_id89978″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار