حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای سه‌بعدی جدید از سامسونگ گلکسی S8 منتشر شد

یک روز دیگر و یک شایعه دیگر درباره سامسونگ گلکسی S8؛ این بار رندرهای سه‌بعدی گلکسی S8 از طرف یک سازنده‌ی ناشناس قاب گوشی به وب‌سایت GSMArena رسیده است. با وجودی که این تصاویر رندر شده کمی خام به نظر می‌رسند؛ اما از لحاظ شماتیک کاملاً نزدیک به دستگاه واقعی می‌باشند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

به نظر می‌رسد که این سه تصویر دقت بالایی دارند اگرچه جزئیات زیادی از این دستگاه را فاش نمی‌کنند. دکمه‌ی فیزیکی Home به‌کلی از گلکسی S8 حذف شده و این اتفاق یعنی احتمالاً سنسور تشخیص اثرانگشت به زیر شیشه‌ی گوشی منتقل خواهد شد؛ به‌علاوه یک نسخه لمسی از دکمه‌ی Home نیز در این محصول بکار گرفته می‌شود. سامسونگ به‌وضوح موفق شده تا حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش را به حداقل برساند؛ به‌علاوه در طراحی گلگسی S7 edge دو لبه‌ی کناری نمایشگر نیز کاملاً بدون حاشیه است.

این رندرها همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ از مد جدید گوشی‌هایی مانند آیفون ۷ و اچ‌تی‌سی U پیروی نکرده است و گلکسی S8 جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری خواهد داشت. یکی دیگر از تغییرات دوست‌داشتنی در این گوشی معرفی اسپیکرهای استریو است؛ اما برخلاف انتظار دوربین دوگانه در پنل پشتی این گوشی به چشم نمی‌خورد. هرچند که ما امیدواریم نسخه‌ی پیشرفته S8 طبق شایعات قبلی از یک دوربین دوگانه بهره‌مند باشد.

این تصاویر با بسیاری از شایعاتی که این روزها پیرامون گلکسی S8 به گوش رسیده‌اند مطابقت دارد؛ اما تا فصل بهار که سامسونگ این محصول را به بازار عرضه کند با اطمینان نمی‌توان درباره‌ی مشخصات پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ صحبت کرد.

۱ ۳

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Possible-3D-renders-of-the-Samsung-Galaxy-S8-emerge_id89961″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

اگه این باشه که عالیه

Note_kayhan

خوشگل ک هست باید ببینیم قابلیت هاش چی میشه..من یکی ک گرافیکش برام مهمه نسبت ب اس۷ تغییر کنه اونم زیاد ک بتونم نوت رو بفروشم اینو بیارم جاش

Phenomenalll30

عااااااااالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش