حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلاش اندی روبین برای ساخت گوشی هوشمند ماژولار بدون حاشیه

اندی روبین، از پیشگامان فناوری و یکی از بنیانگذاران شرکت اندروید، این روزها مشغول کار بر روی ساخت نوعی گوشی هوشمند ماژولار جدید تمام صفحه بدون حاشیه است که می‌توان قطعات سخت‌افزاری به آن اضافه کرد.

این در حالی است که ماه سپتامبر سال گذشته بود که گوگل به طور رسمی اعلام کرد پروژه ساخت گوشه ماژولار او موسوم به “پروژه آرا” به حالت تعلیق درآمده است.

اکنون اندی روبین، پس از آن که دو سال پیش سیستم عامل اندروید را ساخت و از شرکت گوگل رفت، سرگرم کار بر روی پروژه بزرگ‌تر دیگری است که به گفته خودش می‌تواند صنعت ساخت گوشی‌های هوشمند را دگرگون کند.

برپایه اظهارات فردی که با جزییات این پروژه به خوبی آشنا است، روبین نوعی استارت‌آپ جدید ابداع کرده است موسوم به Essential Products Inc. که بر ساخت و تولید محصولات سخت‌افزاری گوشی‌ها و منازل هوشمند متمرکز است.

نزدیک به ۴۰ نفر در این استارت‌آپ هم‌اکنون مشغول کار بر روی ساخت دستگاه‌های جدید هستند و در میان آنها می‌توان به گوشی هوشمند بدون حاشیه تمام صفحه‌ای اشاره کرده که به گفته اندی روبین این قابلیت را دارا خواهند بود تا به مرور و گذشت زمان قطعات سخت‌افزاری جدید به آن اضافه کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33097/androids-co-founder-andy-rubin-working-on-a-modular-phone-with-bezel-less-design/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار